Jaka plaska wtyczka (za regalem)?

11. Data: 2015-07-18 20:17:31

Temat: Re: Jaka plaska wtyczka (za regalem)?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@n...fm> wrote in message
news:moe3gi$ffm$3@node2.news.atman.pl...
> [...]
evoline-plug-weiss.html

ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

> Zasugerowałem się tym co powyżej i powtórzyłem "byka" - kontakty
> uziemienia nie na boku wtyczki tylko na górze i dole bocznej ścianki.

OK, na górze - zgoda.

12. Data: 2015-07-18 21:06:37

Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2015 o 19:25, Pszemol pisze:
> "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

evoline-plug-weiss.html

ektrotechnik-Flachstecker-EVOline-Plug-Weiss-Weiss

> Uniwersalne w sensie że wlezą w niemieckie gniazdko...
> Ale zauważ, że kontakty na boku nie mają połączenia: są plastikowe
> wypustki.
> A więc chodzi mi o to, że to nie jest "niemiecka" wtyczka, tylko tyle :-)
> Nie wiem czy kumasz czaczę? Ona jest super do Polski właśnie, czy Francji.
> Ale niespecjalnie do Niemiec, bo tam bolców nie używają.

No i dopatrzyłeś się kontaktów w tej wtyczce? ;)

--
Czarek

13. Data: 2015-07-18 21:20:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No i dopatrzyłeś się kontaktów w tej wtyczce? ;)

Tak, już się dopatrzyłem. :-) Góra-dół. Dzięki.

kuchenka mikrofalowa nie grzeje :(
Mycie zmywarki
PANSLAVISTO!
Cheap Nike Air Max Classic BW 91 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.nl