Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??

1. Data: 2007-03-22 16:05:24

Temat: Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Pytanie kieruje do was bo nie ma grupy (a przynajmniej nie znalazem)
pt Pedagogika :). Zaczynam pisac prace mrg na kierunku
pedagogiczno - technicznym. Temat jeszcze dobrze nie sprwcyzowany
ale powiem mniej wiecej o co mi bedzie w nim chodzic...

Otoz chce przeprowadzic w szkole zarowno podstawowej 4-6 i gimnazjum
ankiete wsrod ucznow oczywiscie dotczaca uzytkowania i zastosowania
telefonii komorkowej oraz internetu w dniu powszednim i w weekendy.
Czyli czy posiadaja tel kom i interent w domu, jak czest korzystaja i
jakich celach - tak to ogolnie ma wygladac puki co - jeszcze nad ta
ankieta
nie zasiadlem :) ale zamierzam w weekend.

Prosba jest do was bo potrzebuje literatury dotyczacej takiego wlasnie
problemu spolecznego wsrod dzieci i mlodziezy szkolnej i nie moge nic
wynalezdz w tym temacie. Prosilby was o jakies tytuly ksizeczek bo
promotor to tak sredio cos zainteresowany (jak to mowi - napewno
da Pan sobie rade :) no a temat jest ciekawy na obecne czas i ta
wlasnie
niedlugo konczaca sie dekade XXI wieku. Od stry technicznej czyli
interentu i telefonii literature posiadam badzeij potrzebuje cos od
strony
wlasnie tego podejscia mlodziezy do uwczesnych osiagniec techniki.

Goraco pozdrawiam
Prosze o szczere odp na ten temat.
Dziekuje

2. Data: 2007-03-22 22:37:00

Temat: Re: Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??
Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> Goraco pozdrawiam
> Prosze o szczere odp na ten temat.

Wydaje mi się, że Twoją podstawową lekturą powinien być słownik
ortograficzny, bo tylu błędów w jednym poście, to dawno nie widziałem.

> Dziekuje

Proszę.
A tak na marginesie, to jaki cel ma ta Twoja praca? Bo jak narazie żadnego
nie znalazłem, ale może one (te cele) są tak głęboko ukryte.

Wojtek

3. Data: 2007-03-23 00:25:16

Od: "Carpiediem" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@g...com napisał w wiadomości

> Prosba jest do was bo potrzebuje literatury dotyczacej takiego wlasnie
> problemu spolecznego wsrod dzieci i mlodziezy szkolnej i nie moge nic
> wynalezdz w tym temacie.

może coś z poniższych Ci się przyda, szczególnie 2 pierwsze pozycje moim
zdaniem najbardziej są odpowiednie. Zresztą na tym etapie studiów
poszukiwanie literatury to podstawowa umiejetność radzenia sobie w takich
sytuacjach....

1. Paklepa T: Komputer izoluje czy łączy? Badania nad uzależnieniem od
komputera i internetu, [w:]Haber L.H (red.): Społeczeństwo informacyjne.
Wizja czy rzeczywistość?, Uczelniane Wydawnictwo Naukowo-Dydaktyczne, Kraków
2001
2. Haber L. H: Mikrospołecznośc informacyjna- na przykładzie miasteczka
internetowego Akademii Gorniczo-Hutniczej w Krakowie, Uczelniane
Wydawnictwo Naukowo-Dydaktyczne, Kraków 2001
3. Goban Klas, T.: Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy,
radia, telewizji i Internetu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, Kraków 1999
4. Goban Klas T., Sienkiewicz, P.: Społeczeństwo informacyjne: szanse,
zagrożenia, wyzwania, Wydawnictwo Fundacji Postępu Telekomunikacyjnego,
Kraków 1999
5. Green, J.O.: Nowa era komunikacji, Prószyński i Spółka, Warszawa 1999

pozdrawiam

Carpiediem

4. Data: 2007-03-24 15:42:22

Od: Jacek Pietraszek <p...@k...cyf-kr.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Kulesza <w...@n...org> napisal:
> Proszę.
> A tak na marginesie, to jaki cel ma ta Twoja praca? Bo jak narazie żadnego
> nie znalazłem, ale może one (te cele) są tak głęboko ukryte.

Jak to jaki? Przeciez napisal: uzyskanie tytulu magistra ;)

Jacek

Wskaźniki jakości pracy
Wyższa Szkoła EU (Tischnera) - studia podypl/Project Management?
urlop bezplatny a praca za granica?
Google prepares for China Flu
"Trzymaj formę".......Jak zabrać się do realizacji projektu