Re: Jaka roślinna okrywowa

Data: 2018-04-27 00:36:57
Temat: Re: Jaka roślinna okrywowa
Od: XL <i...@g...pl>

Kris <k...@g...com> wrote:
> Mam ok 6m2 powierzchni na której chciałbym posadzić jakaś rośline która by to
okryła
> Miejsce nasłonecznione tylko wczesnie rano, później do wieczora w cieniu domu
> Co polecacie tam posadzić?

http://blogwogrodzie.pl/2014/04/rosliny-okrywowe-do-
cienia/

Osobiście - polecam różaneczniki. Sama mam kilka - radość dla oczu.
Zimozielone liście, pokładające się dolne gałęzie, wiosną i do pocz.
czerwca piękne kwiaty. Tyle, że lubią kwaśną ziemię, miękką wodę i dostatek
wigoci.

Na 6 m2 zmieszcza się najwyzej dwa, to i tak docelowo bedzie tłok. Polecam
odmianę Katawbijski - bardziej odporna na mroźne zimy i gorsze warunki w
ogóle.
Jeżeli zdecydujesz się na różaneczniki, służę pomocą merytoryczną przed i
po posadzeniu.

--
XL