Jaka sprezarke kupic???

11. Data: 2015-01-09 13:05:48

Temat: Re: Jaka sprezarke kupic???
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid wrote:
> koło do tjaktoja napompuje, to taki materac to pikuś
> w czym problem?

tak tak koło od traktora co jeszcze napiszesz - widziałem instrukcję
od jakiejś minisprężarki, może pracować 4 minuty a później 30minut
postoju

12. Data: 2015-01-09 17:24:37

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-09 o 13:05, Jeffrey pisze:
> tak tak koło od traktora co jeszcze napiszesz - widziałem instrukcję od
> jakiejś minisprężarki, może pracować 4 minuty a później 30minut postoju
dokładnie, a tam nie wiem co to te z linków, ale jak będą bez smarowania
olejem to to tak jak pisze Jeffery

13. Data: 2015-01-09 18:18:54

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak tak koło od traktora co jeszcze napiszesz - widziałem instrukcję od
> jakiejś minisprężarki, może pracować 4 minuty a później 30minut postoju

Co ty w ogóle porównujesz? Chińską kieszonkową popierdółkę ze
wspomnianym kompresorem?
Jak liczby do ciebie nie przemawiają to dalsza dyskusja jest bezcelowa.

JK

14. Data: 2015-01-09 18:20:36

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A próbowałeś kiedys materac taka sprężarką dmuchac czy tylko tak piszez by pisać?

A ty próbowałeś, TAKĄ sprężarką nadmuchać materac, czy tylko tak piszesz
żeby pisać?

JK

15. Data: 2015-01-10 10:00:12

Od: Xen <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm to teraz mam dylemat, bo tez szukam takiej zeby mozna napompowac
materac, basen i oczywiscie koła

16. Data: 2015-01-10 10:31:22

Od: Xen <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupilem ostatnio taka
>
> Kompresor Air Boss 5 l 1100 W 180 l/min
>
> http://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/pneum
atyka/sprezarki-i-akcesoria/kompresory/kompresor-200
074/

> w Juli jak masz ichniesza karte to oddaja za 349zl. Ten kompresor ma
> wbudowany reduktor cisnienia wiec mozesz ustawic sobie stale cisnienie
> na wylocie. Przydatne np do malowania pistoletem. Komplet gadzetow mozna
> zanabyc za 70 zl i jest tam wszystko nawet pistolet do malowania
>
> Czy jest dobra to nie wiem, na razie dziala.

Parametrami sie nie rozni od tej ( chyba )

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
arka-6l-7element-i4934734069.html

a tańsza bo ta jest z dodatkami

17. Data: 2015-01-11 11:30:02

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2015 o 10:31, Xen pisze:

atyka/sprezarki-i-akcesoria/kompresory/kompresor-200
074/

> Parametrami sie nie rozni od tej ( chyba )

> [...]
Rozni sie. Cisnienie max 10 bar + reduktor cisnienia. Czy warto doplacac
za te gadzety to nie wiem. Ja wolalem dac troche wiecej i miec troche
wiecej.

18. Data: 2015-01-12 10:56:36

Od: Xen <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-11 o 11:30, tomek pisze:

> [...]
>>

> Rozni sie. Cisnienie max 10 bar + reduktor cisnienia. Czy warto doplacac
> za te gadzety to nie wiem. Ja wolalem dac troche wiecej i miec troche

zauwazylem jeszcze ze jest 5 litrowa butla, tam 6 litrow, tylko nie wiem
czy to ma znaczenie
a tak z ciekawosci zapytam, w jakim czasie napompuje kolo od 0 do 2 bar ???

19. Data: 2015-01-12 11:39:38

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zauwazylem jeszcze ze jest 5 litrowa butla, tam 6 litrow,
tylko nie wiem
> czy to ma znaczenie

pewnie ma, ale ona pompuje zbiornik do wyzszego cisnienia wiec pewnie
bedzie sie wlanczac z podobna czestotliwoscia

> a tak z ciekawosci zapytam, w jakim czasie napompuje kolo od 0 do 2
bar ???

nie wiem, nie pompowalem. ale hydrofor od 2 do 4 barow napompowala
szybko, moze to byla minuta moze 2 nie mierzylem

20. Data: 2015-01-12 12:49:23

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 11:39:40 UTC+1 użytkownik tomekp napisał:

> [...]
>
> nie wiem, nie pompowalem. ale hydrofor od 2 do 4 barow napompowala
> szybko, moze to byla minuta moze 2 nie mierzylem

Tomku. To jest grupa dyskusyjna a nie forum dla idiotów. Podstawą jest pisanie
zgodnie z zasadami jakich uczą w szkole. Włączać a nie tak jak Ty napisałeś. Również
pisanie bez polskich liter nie jest mile widziane.

młynek
Jaki pies na podwórko do pilnowania
jaka pralka?
ile wam idzie m3 gazu na dom?