Re: Jaka surówka/sałatka do ryby?

Data: 2003-07-18 10:03:26
Temat: Re: Jaka surówka/sałatka do ryby?
Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl>

Witam.

Użytkownik "Pola" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bf8f0e$orf$1@inews.gazeta.pl...
> Przejrzałam archiwum i znalazłam mnóstwo surówek i sałatek, ale żadna
> szczególnie nie pasuje mi do ryby. Co byście polecili jako dodatek do
rybki
> i frytek, bo kapusta kiszona już mi się znudziła?

Kapusta pekińska i młoda cykoria - drobno pokrojone. Sparzone, drobno
posiekane, orzechy włoskie (ale nie za bardzo), sparzone lekko namoczone
rodzynki, jogurt, majonez, sok z cytryny, sól, biały pieprz do smaku. Sos
dobrze zrobić trochę wcześniej (godzinę). Rodzynki i orzechy oczywiście do
sosu.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał