Re: Jaka surówka/sałatka do ryby? - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Re: Jaka surówka/sałatka do ryby?

From: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaka surówka/sałatka do ryby?
Date: Fri, 18 Jul 2003 12:03:26 +0200

Witam.

Użytkownik "Pola" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bf8f0e$orf$1@inews.gazeta.pl...
> Przejrzałam archiwum i znalazłam mnóstwo surówek i sałatek, ale żadna
> szczególnie nie pasuje mi do ryby. Co byście polecili jako dodatek do
rybki
> i frytek, bo kapusta kiszona już mi się znudziła?

Kapusta pekińska i młoda cykoria - drobno pokrojone. Sparzone, drobno
posiekane, orzechy włoskie (ale nie za bardzo), sparzone lekko namoczone
rodzynki, jogurt, majonez, sok z cytryny, sól, biały pieprz do smaku. Sos
dobrze zrobić trochę wcześniej (godzinę). Rodzynki i orzechy oczywiście do
sosu.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał