Jaka szczepionka p. grypie ?

1. Data: 2003-09-28 20:42:48

Temat: Jaka szczepionka p. grypie ?
Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Planuję się zaszczepić i mam pytanie:

Jaka jest najbardziej skuteczna ? Bo jak rozumiem na rynku są różne
szczepionki - jaką byście polecili ?
I drugie: szczepić się już czy jeszcze poczekać ?
I trzecie: czy po szczepieniu domięśniowym można oddać krew, bo to też mam
planach ?

Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
/Marek Aureliusz/

www.ekonomia.ho.pl

2. Data: 2003-09-28 20:57:56

Temat: Re: Jaka szczepionka p. grypie ?
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

róznią się firmą i cena. zestaw wirusów mają taki sam

3. Data: 2003-09-28 21:08:31

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

X...@2...180.128.20,
Pawel Baranowski <b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl>:

> Jaka jest najbardziej skuteczna ? Bo jak rozumiem na rynku są różne
> szczepionki - jaką byście polecili ?

Chyba nie ma to wiekszego znaczenia. Ja stosuje z dobrym skutkiem od kilku
lat Influvac, ale Vaxigrip jest rownie dobry.

Przy Influvacu nie mozesz byc uczulony na bialko kurze ani Tiomerosal.
Vaxigrip nie wiem. W tym roku jakby tanszy jest Vaxi, ale ja pozostalem przy
tym samym, juz sprawdzonym.

> I drugie: szczepić się już czy jeszcze poczekać ?

Juz - na co czekac - az Cie grypa dopadnie?

--
Robert

4. Data: 2003-09-29 06:58:29

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" napisał ...
> Ja stosuje z dobrym skutkiem od kilku lat Influvac

Mam nadzieję, że u mnie okaże się równie skuteczny.
Póki co baaaardzo go nie lubię.
Rano - zdrowa jak rydz - udałam się na szczepienie,
wieczorem (po szczepieniu) - stan podgorączkowy,
kichanie, drapanie w gardle, bóle stawów.
I tak było przez dwie doby kolejne doby, potem przeszło.
Zachodzę w głowę, czy to skutek szczepienia,
czy też zwyczajnie miałam pecha i polazłam się
szczepić już zainfekowana, tyle że parę godzin
przed wystąpieniem objawów.
No ale ... żadna grypa czy nawet przeziębienia raczej
nie mija po dwóch zaledwie dobach ...

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2003-09-29 07:00:38

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bl8l7n$8if$...@a...news.tpi.pl,
Mała Mi <p...@p...onet.pl>:

> Zachodzę w głowę, czy to skutek szczepienia,
> czy też zwyczajnie miałam pecha i polazłam się
> szczepić już zainfekowana, tyle że parę godzin
> przed wystąpieniem objawów.

To jest reakcja na szczepienie. W przyszlym roku, jesli bedziesz sie znowu
szczepic, powinna byc juz mniejsza.

--
Robert

Problemy z kolanami