Jaka to sosna?

31. Data: 2005-03-02 11:45:38

Temat: Re: Jaka to sosna?
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> G a t u n e k. Odmiany uprawne to cała feeria kolorów - to Ty nie
powinnaś
> wnioskować o kolorze sosny wejmutki po kolorze igieł jednej jedynej
odmiany.

> Pozdrawiam, Basia.

Masz rację, ja nie tyle wnioskowałam ile miałam przed oczyma tę sosnę.
Ponieważ była piękna i niebieska tak napisałam nie zastanawiając sie, że są
jeszcze inne kolory.
Przepraszam jeśli kogoś wprowadziłam w błąd !
pozdrawiam, Bogda

32. Data: 2005-03-02 11:57:47

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na starszych wejmutkach można chore miejsca oczyścić nożem a ranę
> zasmarować farbą emulsyjną z dodatkiem fungicydu, np. Bayleton 5 WP.
> Pozdrawiam manierystycznie Ja...cki

Dzięki za ten opis, chowam do prywatnego archiwum i oby mi nie był potrzebny
:-)
pozdrawiam, Bogda

33. Data: 2005-03-02 12:22:33

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Na starszych wejmutkach można chore miejsca oczyścić nożem a ranę
> zasmarować farbą emulsyjną z dodatkiem fungicydu, np. Bayleton 5 WP.
Ja na Aristacie robię podobnie, z tym że smaruję Funabenem.
Krzysztof

34. Data: 2005-03-04 15:34:13

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> A porzeczki usunęłam nie z powodu chorób - poza ostatnią, ale braku
miejsca
> na rośliny ozdobne:-)

Ja musze godzic ozdobne z uzytkowymi :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Do Boletusa!
Ratujmy Puszczę Białowieską
Małe piękno
No i gdzie ja dostane w Polsce taaaaka lawke?
Do niesky'ego