Jakby OT, ale tylko pozornie

1. Data: 2003-04-02 14:16:30

Temat: Jakby OT, ale tylko pozornie
Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

OT, bo o zdjeciach, acz pozornie, bo przeciez zdjecia tez mozna haftowac,
daja pomysly, itd. Nie wiem czy znacie ten adres czy nie, ale polecam
plfoto.com... Odkrylam to w pól-dnia pracy... Jak dobrze, ze nie mialam nic
pilnego;)
Pozdrawiam zyczac milego ogladania
Aneczka (Kraków)
GG 155657

PS Niestety, strona jest raczej nie dla modemowców, ale cóz... taka jest
cena grafiki w dobrej jakosci (buuu)
AD

1. Data: 2003-04-03 12:56:24

Temat: Re: Jakby OT, ale tylko pozornie
Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aneczka (Kraków)
> GG 155657
>
> PS Niestety, strona jest raczej nie dla modemowców, ale cóz... taka jest

a to ja mogę sie pochwalić ???? mogę??? mogę ????
mam tam 2 swoje zdjęcia :)), torchę stare, ale lubię je bardzo
Jakbyś chciała zobaczyć, to na plfoto też jestem kroowka
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
('")__('") jeśli chcesz do mnie napisać, wyrzuć NOSPAM z adresu

konik
dziewczynki przy pianinie- Renoir
[inne] Zapytanie w sprawie schematu xxx
[szydelko] Link - abazury