Jakby ktorej sie stanik znudzil

11. Data: 2005-07-19 18:23:34

Temat: Re: Jakby ktorej sie stanik znudzil
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Naswet o tym nie mysl!! Potrzebujesz kolo miliona skrawkow
> wielkosci poltora cm...

Czyli twierdzisz, że te najmniejsze i tyci-tyci resztki, które w swej
zapobiegliwości schowałam do pudła też można zużyć? ;)
Biegnę googlać ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

12. Data: 2005-07-19 20:50:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 20:23:34 +0200, Julka <s...@t...pl>
wrote:

>Czyli twierdzisz, że te najmniejsze i tyci-tyci resztki, które w swej
>zapobiegliwości schowałam do pudła też można zużyć? ;)
> [...]

Awiesz, ze ludzie zeszywaja te takie paski na brzegu materialu,
co to nazwa jest i kolka z kolorami uzytymi? one sa ok 1 cm
szerokosci.....string quilt chyba sie nazywa....a te maciupcie
jeszzce mozna uzyc do watercolor quilt

pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-07-19 21:46:01

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> [...]
> co to nazwa jest i kolka z kolorami uzytymi? one sa ok 1 cm
> szerokosci.....string quilt chyba sie nazywa....a te maciupcie

Takie cos wygooglalam:
http://www.patneddiez.com/images/pats_string_quilt.j
pg
http://home.pmt.org/~awalter/garden.jpg

http://www.spingola.com/wc2galry.htm

Zazula

14. Data: 2005-07-19 23:10:36

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sobie zrobila takie wsuwane kapcie ze stanikow...i nawet na jakis
A propos kapci, z tych samych nici tez sie da zrobic i to i owo to samo w
kazdym razie,
wyobrazilam sobie jakby jakas kobietka byla ubrana w kapcie,sukienke i
torebke
z tych samych nici tylko w roznych kolorkach ,to kicz czy juz
ekstrawagancja?

http://www.maggiescrochet.com/pages/Kits/K324_pooch_
slippers_main.htm
http://www.maggiescrochet.com/pages/Kits/K325_pooch_
purse_main.htm

Pusia(cosik dzis cierpiaca na bezsennosc...)

15. Data: 2005-07-19 23:24:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 23:46:01 +0200, "Zazula"
<z...@W...pl> wrote:

>Takie cos wygooglalam:
>http://www.patneddiez.com/images/pats_string_quilt.
jpg
>http://home.pmt.org/~awalter/garden.jpg
>
>http://www.spingola.com/wc2galry.htm

To pierwsze to srednio jest string quilt - bardziej sie sklania
do crazy quilting, ale tam na drugim obrazku jest z cienkich
paskow...a te watercolour to ja w ogole bym nie wiedziala, JAK!

tu jest postage stamp quilt - ahem, prosze zwrocic uwage na
cene...
http://www.amishloft.com/amishloft/quilt.asp?dept_id
=2%2C2&pf_id=112EM

i tu jeszzce
http://www.amishcountrylanes.com/IEversion.shtml?hs3
64&bbc
Pierz, co nie moze znalezc watku o torbach uszytych z tych paskow
brzegowych materialu
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-07-22 20:27:04

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> co to nazwa jest i kolka z kolorami uzytymi? one sa ok 1 cm
> szerokosci.....string quilt chyba sie nazywa....a te maciupcie

:) Co do pasków to jestem sobie w stanie to wyobrazić, ale na czym
polega watercolour quilt, to średnio, możesz przybliżyć?
Pozdrawiam
Julita

17. Data: 2005-07-24 07:34:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Jul 2005 22:27:04 +0200, Julka <s...@t...pl>
wrote:

>:) Co do pasków to jestem sobie w stanie to wyobrazić, ale na czym
>polega watercolour quilt, to średnio, możesz przybliżyć?
>Pozdrawiam
>Julita

g mnie to wq sumie nie watercolour a impresjonizm - z bliska
gzygzoly, z daleka obraz...beirzesz dowolny obraz(ek), zdjecie,
cokolwie, realistyczne cos, najprawdopodobnie dzielisz na kratki
kolorow glownie, dobierasz szmaty kolorsytycznie i zeszywasz male
kwadrat w segmenty, segmenty ze soba etc etc. Takie patchworki
chyba najlepiej reprezentuja pomysl watercolour quilts, ale
naturalnie sa tez geometryczno-abstrakcyjne w'colour q.

tu jest pare obrazkow
http://www.gaylaart.com/quiltart.html

tu taki dosc prosty obrazek
http://www.john316.com/j316/gracedesigns/quilts.html