Jaki adres strony z przepisami

1. Data: 2001-07-17 13:07:24

Temat: Jaki adres strony z przepisami
Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.
Mam wielką prośbę, chcialabym sie dostac na strone z przepisami grupowiczow,
ale niestety nie pamietam adresu. Czy ktos moglby przypomniec?
Chodzi mi o adres z wszystkimi przepisami, anie o strony typu makarony itp.
Z góry dziękuje.
Aga

1. Data: 2001-07-17 20:55:20

Temat: Re: Jaki adres strony z przepisami
Od: "Agnieszka" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> napisał w
wiadomości news:9j1d5i$1q9$1@h1.uw.edu.pl...
> [...]
> ale niestety nie pamietam adresu. Czy ktos moglby przypomniec?
> Chodzi mi o adres z wszystkimi przepisami, anie o strony typu makarony

Witam
Niestety nie mam własnej strony, ale znam kilka adresów stron innych osób
- nie wiem czy akurat z tej grupy, ale przepisy są :
http://www.kuchnia.serwisy.net/
http://puszkkka.spinacz.pl/index.php3
http://www.cuisine.pl/

Pozdrawiam
Agnieszka

PS
Też Malinowska

1. Data: 2001-07-17 23:01:33

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jul 2001 15:07:24 +0200, "Agnieszka Malinowska"
<m...@i...com.pl> wrote:

>Mam wielką prośbę, chcialabym sie dostac na strone z przepisami grupowiczow,

>Aga

http://www.kuchnia.3miasto.pl/

Art.(Gruby)
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."

1. Data: 2001-07-18 06:25:04

Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje, wlasnie o ten adres mi chodzilo.
Przypomian sobie, ze kiedys (dawno to bylo) ktos pytal o przepis na grzanke
(grzana wodka z czekolada i innymi dodatkami). Znam taki przepis (przepis
mojej babci, przeze mnie juz wyprobowany) i chetnie go podam, ale dopiero
jutro, bo nie chcialabym o czyms zapomniec.
Zapewniam, ze napoj jest dobry, chociaz dosyc mocny. Niestety raczej nie
nadaje sie na upaly.
Pozdrawiam
Aga
Faraona nosili w lektyce, a poddani padali mu na twarz.

1. Data: 2001-07-18 06:33:46

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Art (Gruby) <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
.

grupowiczow,

> http://www.kuchnia.3miasto.pl/

Patrzcie, patrzcie, a ja tam zaglądam odkąd mam internet i dopiero teraz się
zorientowałam, że to faktycznie z tej grupy :-))

Wkn

1. Data: 2001-07-18 06:52:42

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> napisał w
wiadomości news:9j39vd$m7q$1@h1.uw.edu.pl...
(...)
> Przypomian sobie, ze kiedys (dawno to bylo) ktos pytal o przepis na
grzanke
> (grzana wodka z czekolada i innymi dodatkami).

Znam, znam :))))
U mnie nazywa się to grzałka.

> [...]
> jutro, bo nie chcialabym o czyms zapomniec.
> Zapewniam, ze napoj jest dobry, chociaz dosyc mocny. Niestety raczej

Hehehe, te babcie nasze, to były niezłe numery ;)))
Ja też mam go od babci. Fakt, na upały to się nie nadaje.
Ale na-po-nartach-i-sankach, to jest jak balsam...

Adam 'Rolek' Rolbiecki
- Kto ty jesteś? Polak mały!
- Jaki znak Twój? Koziorożec!

1. Data: 2001-07-18 09:30:30

Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam, znam :))))
> U mnie nazywa się to grzałka.

> Hehehe, te babcie nasze, to były niezłe numery ;)))

O tak, moja babcia kiedys zrobila grzanke ze spirytusu (pomylilo sie jej, bo
zwykle robila do z wodki i dolewala troche spirytu, a wtedy zrobila na
odwrot). Wszystkich az powykrecalo, a babcia i dziadek tylko cmokali jakie
to dobre. ;)))
Pozdrawiam

Aga

P.S. Przepis podam, ale jak w koncu go wezme z domu (skleroza niestety nie
boli).

1. Data: 2001-07-18 13:12:42

Temat: Odp: Jaki adres strony z przepisami
Od: "Sylvi" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9j28rv$8do$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Niestety nie mam własnej strony, ale znam kilka adresów stron innych osób
> - nie wiem czy akurat z tej grupy, ale przepisy są :

O ile wiem to ta strona ma adres:
www.kuchnia.3miasto.pl

Sylwia

W I N O