Jaki cisnienie i puls dla 19/44 lat??

1. Data: 2004-07-26 10:56:30

Temat: Jaki cisnienie i puls dla 19/44 lat??
Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jakie cisnienie i puls powinienem miec ja (19lat) i moja mama (44lat)
?? Pozdrawiam i dziekuje za info.

2. Data: 2004-07-26 13:17:20

Temat: Re: Jaki cisnienie i puls dla 19/44 lat??
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Witam jakie cisnienie i puls powinienem miec ja (19lat) i moja mama
(44lat)

Ludzie poszaleliscie z tym ciesnieniem????? To juz kolejne pytanie z tej
serii. Przeciez to wystarczy sprawdzic chocby na google jak juz nie posiada
sie tak oczywistych informacji w swojej glowie ...

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2004-07-26 13:52:03

Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukalem na google i nic konretnego nie znalazlem.

4. Data: 2004-07-26 16:40:37

Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawidłowe ciśnienie niezaleznie od wieku powinno być poniżej 140/90 mmHg.
za optymalne uważa sie 120/80 mmHg
jezeli ktoś choruje na cukrzyce lub ma przewlekła niewydolność nerek to
powinien miec ponizej 130/80 mmHg.
co do tętna to za norme uwaza sie, też niezaleznie od wieku , 60-100/min.
R.

5. Data: 2004-07-26 19:37:22

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renia" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> co do tętna to za norme uwaza sie, też niezaleznie od wieku , 60-100/min.

Tętno poniżej 100/min. u noworodka, to już wsakaznia do resuscytacji tlenem.
Więc nie gerenalizujmy.........

Ale ja mam dziś czepialski nastrój......
I lekko OT - tnij cytaty i odpowiadaj POD postem

--
Jola, co chyba wypowie wojnę netykietową...........
Nakarm głodne dziecko

6. Data: 2004-07-26 19:38:46

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 18:40:37 +0200, Renia wrote:

> co do tętna to za norme uwaza sie, też niezaleznie od wieku , 60-100/min.

Poprawka - u szeroko pojętych dorosłych. I raczej spotykałem się z 90/'
jako górną granicą.

U dzieci (zwłaszcza tych małych) jest nieco inaczej.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

7. Data: 2004-07-27 06:17:28

Od: "Michal" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam jakie cisnienie i puls powinienem miec ja (19lat) i moja mama
(44lat)
> ?? Pozdrawiam i dziekuje za info.
Ja mam tetno spoczynkowe 30u/min a podczas wysilku do 192u/min. Wymagalo to
kilku lat treningu na rowerze :)

8. Data: 2004-07-27 08:40:05

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tętno poniżej 100/min. u noworodka, to już wsakaznia do resuscytacji tlenem.
> Więc nie gerenalizujmy.........

w temacie jest podany wiek - nie chodzi o noworodka...

Łukasz Pawliński

9. Data: 2004-07-27 11:44:37

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renia napisała:
"co do tętna to za norme uwaza sie, też niezaleznie od wieku , 60-100/min."

Proponuję czytać ze zrozumieniem..............
--
Jola, uszczypliwa, jak mało kiedy.........
Nakarm głodne dziecko

Problem z miesiączką
problemy z miesiaczkowym cyklem
alkohol, drętwienie
doping- jakie objawy?
!! wady wzroku (skalpel i laserowa korekcja-PRK lasek lasik) !!