Jaki ciśnieniomierz polecicie?

1. Data: 2004-09-30 17:23:30

Temat: Jaki ciśnieniomierz polecicie?
Od: "biela" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaki ciśnieniomierz polecicie? Dla osoby starszej, musi robic pomiar 3
razy dziennie. Koszt do 200zl. Półautomat lub automatyczny. Ma sluzyc dlugo i
bezawaryjnie, oraz byc dokladny. Wolalbym tez zeby nie byl na nadgarstek.
Prosze o podanie dokladnego modelu gdyz nie znam sie na tym kompletnie. Z gory
dziekuje za odpowiedz.

2. Data: 2004-09-30 19:04:07

Temat: Re: Jaki ciśnieniomierz polecicie?
Od: "Waldi" <w...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "biela" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosze o podanie dokladnego modelu gdyz nie znam sie na tym kompletnie. Z

Mam OMRON M4-I
Jest rewelacyjny.
Dokładny, wygodny w obsłudze i z dużym czytelnym wyświetlaczem.
Oczywiście nie jest nadgarstkowy.
Pompowanie automatyczne.
Dostałem jako prezent i nie wiem ile kosztował.

Waldi

3. Data: 2004-09-30 20:11:56

Od: "biela" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.psychiatria.pl/sklep?main=produkt&id=269
troche drogi...

a co myslicie o tym (ta sama firma)

4. Data: 2004-10-07 08:13:31

Od: "marek" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dlugo i
> bezawaryjnie, oraz byc dokladny. Wolalbym tez zeby nie byl na nadgarstek.

Nadgarsktowy wykluczony kupiłem w Tesco za 98 zł nie polecam różnice w
pomiarze 10 mm i wiecej
Uzywam w tej chwili z manometrem jest najstabilniejszy. Nie znam
ciśnieniomierzy w okolicach 200zł.

Zycze zdrówka Marek

Badania na chlamydia trach. - wymaz czy IgG/IgM?
białe przebarwienia na paznokciach u rąk
Leki hormonlane a tycie...
Cytotec - kiedy stosowany?
naderwany mięsień