Jaki glukometr polecacie

1. Data: 2011-09-04 12:11:58

Temat: Jaki glukometr polecacie
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Babcia ma cukrzycę typu 2 i potrzebujemy jakiś prosty w użyciu i tani w
eksploatacji (paski) glukometr.
Jaki konkretny model byście polecali?
Aktualnie ma Ascensia Entrust - główne wady to drogie paski, pamięć bez
podania daty pomiaru i odmowa działąnia, jak jest za chłodno.
Jacek

2. Data: 2011-09-04 12:32:43

Temat: Re: Jaki glukometr polecacie
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-04 14:11, Jacek pisze:

> [...]
> Aktualnie ma Ascensia Entrust - główne wady to drogie paski, pamięć bez
> podania daty pomiaru i odmowa działąnia, jak jest za chłodno.

Mam Contour TS - ale dopiero od 2 tygodni, więc jeszcze pasków nie
kupowałam. Widzę jednak, że niewiele tańsze. Pamięć jest z datami.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

3. Data: 2011-09-04 12:42:18

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aktualnie ma Ascensia Entrust - główne wady to drogie paski, pamięć bez
> podania daty pomiaru i odmowa działąnia, jak jest za chłodno.

Witaj

Jak ma cukrzyce - to paski sa refundowane.
Do tego promocja apteki i udaje sie znalezc opakowanie 50 sztuk po 1gr.

Tak wiec szukaj glukometru, dla ktorego paski sa refundowane (ja znam
tylko accu-check) i lekarza, ktory odpowiednie recepty na paski bedzie
wystawial,

Pozdro

Maseł

4. Data: 2011-09-05 10:30:20

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-04 14:32, Aicha pisze:

> Mam Contour TS - ale dopiero od 2 tygodni, więc jeszcze pasków nie
> kupowałam. Widzę jednak, że niewiele tańsze. Pamięć jest z datami.

Masz w dodatku cukrzyce?

5. Data: 2011-09-05 17:18:29

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aktualnie ma Ascensia Entrust - główne wady to drogie paski, pamięć bez
> podania daty pomiaru i odmowa działąnia, jak jest za chłodno.
Nie każda babcia ma ohotę na używanie.
Bez daty - to wygoda, zawsze można powiedzieć, że to wynik dzisiejszy.
Odmowa działania użądzenia elektronicznego gdy jest niska temperatura
zwykle wynika za słabej batri.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

6. Data: 2013-09-06 09:34:07

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 września 2011 14:11:58 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
> Aktualnie ma Ascensia Entrust - główne wady to drogie paski, pamięć bez
> podania daty pomiaru i odmowa działąnia, jak jest za chłodno.

Witam serdecznie i zapraszam na mój blog poświęcony tej chorobie, na blogu miedzy
innymi zamieściłam małą listę glukometrów.
http://cukrzycaanormalnezycie.blogspot.com/
Pozdrawiam i zapraszam

7. Data: 2013-09-08 11:12:30

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
> Babcia ma cukrzycę typu 2 i potrzebujemy jakiś prosty w użyciu i tani w

Dowolny firmy Roche: Accuchek Go albo Acxuchek Performa Nano.
Głównie ze względu na bezbolesny nakłuwacz SoftClick czy Multiclick.
Wyniki równoczesnych pomiarów obu glukometrów praktycznie się nie różnią!
Poza tym mają wszystkie wymagane przez Ciebie atrybuty.
Paski na receptę dla cukrzycy Typu 2 bodajże 16.- zł. za 50 sztuk.
Dużo zdrowia dla Babci!
Tadeusz

8. Data: 2013-10-14 20:00:08

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aktualnie ma Ascensia Entrust - główne wady to drogie paski, pamięć bez
> podania daty pomiaru i odmowa działąnia, jak jest za chłodno.

Nie wiem jak to wygląda w Waszej okolicy, ale ja we Wrocławiu dostałam od lekarza 1
kontaktu zlecenie i w przychodni wydano mi glukometr Accu-Chek Aktive.BTW Nie
polecam, bo igły są w pojemniku po 10 szt. i trudno się nakłuć.

--
Pozdrawiam :)
JM

9. Data: 2013-10-15 04:25:54

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 22:00, JaMyszka pisze:
> Accu-Chek Aktive.BTW Nie polecam, bo igły są w pojemniku po 10 szt. i trudno się
nakłuć.
A to dziwne, bo moja 90 letnia babcia potrafi to zrobić tym glukometrem
bez problemu. Nie widzę w tym nic trudnego.
Jacek

10. Data: 2013-10-16 14:47:55

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 15 października 2013 06:25:54 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> A to dziwne, bo moja 90 letnia babcia potrafi to zrobić tym glukometrem
> bez problemu. Nie widzę w tym nic trudnego.

Ano widzisz. Gratulacje dla babci, bo ja choć mi daleko do jej wieku, nie mogłam
sobie skóry nakłóć. A i sąsiadka, mająca za sobą doświadczenie pielęgniarki, miała
też kłopot. w końcu zdobyła mi jednoigłową wersję.
A i jeszcze jedno. Nasze postrzeganie ze stanowiska człowieka sprawnego fizycznie i
umysłowo może być różne z faktycznymi problemasmi chorego.

--
Pozdrawiam :)
JM
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html

OT-Na bezrybiu i rak ryba.
cytomeglaia - jak długo zakaza poza organizmem
Ciekawe kiedy w Polsce i za ile
Sintrom a leukocyty
Haluksy gdzie operować w Warszawie