Jaki klej? - Poradźcie:)

1. Data: 2006-11-28 09:15:30

Temat: Jaki klej? - Poradźcie:)
Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:)
Dawno mnie tu nie było, ale znów liczę na waszą pomoc. Postanowiłam ozdobić
bombki małymi motywami frywolitkowymi. Poradźcie proszę jakiego kleju użyć do
przyklejenia ozdóbek na bombkę tak żeby nie przemiękał, dobrze trzymał, nie
zażółcał nitki i można go było punktowo nakładać? Jakiegoś specjalnego do
tkanin? Możecie podać jakąś nazwę bo jestem w tym temacie zupełnie zielona.
Pozdrawiam,
kasia

2. Data: 2006-11-28 10:15:51

Temat: Re: Jaki klej? - Poradźcie:)
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-11-2006 o 10:15:30 kasik <k...@i...pl> napisał:

> [...]
> zażółcał nitki i można go było punktowo nakładać? Jakiegoś specjalnego do
> tkanin? Możecie podać jakąś nazwę bo jestem w tym temacie zupełnie

ja uzywam kleju Magic. widze, ze jest teraz wersja z cienka koncowka, co
ulatwi punkotwe nakladanie
http://swiatpasji.pl/sklep/index.php?products=produc
t&prod_id=3427

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

3. Data: 2006-11-28 12:54:15

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tkanin? Możecie podać jakąś nazwę bo jestem w tym temacie zupełnie zielona.

Ja polecam ten, rewelacja
http://www.galplast.com.pl/cms/item.php?id=132&t=Kle
j-HT2.html

w dobrych sklepach z pasmanteria...

4. Data: 2006-11-28 16:46:15

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wikol

5. Data: 2006-11-28 18:25:54

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam tego z żółtymi końcówkami ( w mojej wersji są pomarańczowe)
http://szort.pl/klej
kupiony w 99 smokach w Łodzi za 4,50 zamiennie do Magica.
Zalety:
dwie końcówki: punktowa i szeroka z ząbkami do rozprowadzania
nie śmierdzi octem jak Magic
nie rozwarstwia się jak Magic
w cenie Magica a schodzi mi go mniej
łatwy w uzyciu
wysycha na przeźroczysto
mnie jest go w Łodzi łatwiej kupić jak Magica
klei: drewno, papier, materiały

Wady:
trzeba znaleźć sklep z artykułami firmy Amos Albo b. dobrze zaopatrzony
papierniczy
podobno jest w Empikach, Notabene itp.

6. Data: 2006-11-29 07:42:24

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za rady. Mam nadzieję, że znajdę w Warszawie któryś z
polecanych przez Was klejów. Zacznę chyba od Empiku:)
Pozdrawiam Wszystkich
kasia

are wombats good?
where are wombats?
interested in wombats
Poszukuję: naszywki na bluzki (dziecięce) [W-wa]
Moje łyżwy