Jaki lek przeciw gorączce przy wrzodach ?

1. Data: 2007-04-29 19:58:43

Temat: Jaki lek przeciw gorączce przy wrzodach ?
Od: "vvv" <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

j w.

2. Data: 2007-04-29 20:19:34

Temat: Re: Jaki lek przeciw gorączce przy wrzodach ?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vvv" <v...@n...pl> napisał w wiadomości
news:f12thb$j9o$1@atlantis.news.tpi.pl...
>j w.

taki w formie czopka?

3. Data: 2007-04-29 20:50:08

Od: "vvv" <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taki w formie czopka?

tak i formie tabletki też.

4. Data: 2007-04-29 21:05:25

Od: "t8mi" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje się że paracetamol nie ma przeciwwskazań.

PS. Sorki pierwsze poszło na priva.

Pozdrawiam Tomek.
____________________________

http://www.mm.pl/~t8mi/

5. Data: 2007-05-01 20:29:18

Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>j w.

Może lekko OT, ale wrzody da sie przeciez wyleczyc. Ja swoich pozbyłem sie
blisko 2 lata temu...co prawda lezalem w szpitalu i po 3-4 miesiącach znow
wrocily, ale jak poszedlem prywatnie to wyleczyłem bardzo szybko. Dostałem
inne leki i od tamtej pory nie mam problemow przy okazyjnym piciu alkoholu
(glownie piwa), jedzeniu smazonych i ostrych rzeczy, słodyczy, owoców itp.
Polecam zajęcie sie tym problemem bo od tamtego czasu czuje sie swietnie i
naprawde czuje radość z życia, jedzenia itd-wczesniej ciągłe bole brzucha,
zgaga, wymioty itp.

NIE lekcewaz tego! Ja zlekcewazylem i jeden pekł...zaufaj mi, nie chcesz
tego przezyc!

Kuracja trwała 6 tygodni, dzieta blisko 3 miesiące (lekarz zalecał dluzej,
ale sie "złamałem")

Jeszcze raz przepraszam za OT ale mam nadzieje, że choć troche Ci sie to
przyda. Nie jestem lekarzem ale jeśli chcesz pogadac czy usłyszec jakies
rady na ten temat to wal jak w dym (wytnij z maila co uznasz za stosowne).

Pozdrawiam,
Odi

bóle głowy
Złamanie szyjki kości udowej a obciążanie na rowerze.
cera ,zaskorniki -pytanie
kreatynina i mocznik
różowy łupież Giberta