Re: Jaki powinien być prezydent Warszawy?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 30 Aug 2018 18:53:22 -0700 (PDT)
Subject: Re: Jaki powinien być prezydent Warszawy?
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 08:06:49 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ale tylko ci, co znają japoński.
> Czyli pół Warszawy.
> Miłego grillowania.
> LOL
>

> Ty jakiś dzieciak jesteś? Ile Ty masz lat, że takie infantylne gadki
> wstawiasz?
> --
> XL

Bardziej infantylne niż ta Twoja o ruchu, który nazywa się narodowym, ale jak
mu się przyjrzeć z bliska - to czterech liter nie urywa?
Jak długo można jeździć na wyuczonych sloganach... przecież w ten sposób każdy,
kto zna teorię społeczno-sterowniczą i wystarczająco brakuje mu poprawnie
rozwiniętego sumienia - mówiąc wprost - każdy taki łachmyta podejdzie Cię,
będzie Tobą sterował i kręcił za pomocą pseudo-konserwatywnych hasełek, tak że
będziesz robić za wiatrak... o ile już nie zaczynasz.

To jest zupełnie ten sam ból co z liberałami, ale oni przynajmniej dają pozory
swobód, o których zachowanie możesz walczyć lub je olać, natomiast prawica
sięga do fazy poza myśleniem, opartej na sentymentach i odruchach Pawłowa,
wierszykach wypowiadanych na akademiach. To już nawet destruktywna krytyka
uprawiana przez skrajne lewactwo jest lepsza od tego braku zastanowienia
i refleksji o sam moment kartezjańskiego "wątpię więc jestem".