Re: Jaki powinien być prezydent Warszawy?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 31 Aug 2018 11:01:44 -0700 (PDT)
Subject: Re: Jaki powinien być prezydent Warszawy?
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 31 sierpnia 2018 16:37:27 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A to ja gadam o grillowaniu??

Mówiłem w sensie metaforycznym - protesty, stawianie przeszkód, grzebanie
w przeszłości, szukanie haków o podłożu obyczajowym, kryminalnym, majątkowym,
niekompetencji etc. czyli robieniu "polskiego piekła". Hajeczce też się
nazbierało mimo wielkiego poparcia, ale gruboskórna baba potrafiła wszystko
wytrzymać. A Patryk taki delikatny i grzeczny chłopak, przecież nawet jak
jeszcze nie miał okazji nabroić to go i tak gorole z Warsiaffki psychicznie
zamęczą. Taka przemoc jest o wiele gorsza od pałkarstwa i bojówkarstwa czyli
tego co się powszechnie z przemocą kojarzy.