Re: Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców

From: <a...@e...elblag.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców
Date: 9 Jul 2002 07:44:33 +0200

> Witam
>
> Pytanie w pewnym sensie trochę związane z tematyką grupy i może znajdzie się
> ktoś życzliwy, aby doradzić mi coś.
>
> Chodzi o to, że nie mam pomysłu co kupić rodzicom na 30 rocznicę ślubu.
> Może ktoś z grupowiczów miał niedawno podobny problem.
>
> --
> Pozdrowienia:
> Thomas
>
> Witam serdecznie - od dłuższego czasu czytam grupę a dziś postaramn się
koledze podpowiedzieć. Mieliśmy taką uroczystość w ubiegłym roku.
Zdecydowaliśmy się na drobiazg ze srebra do kolekcji rodziców, ale oprócz tego
kupiliśmy duży album do zdjęć i powklejaliśmy na jego pierwszych stronach
fotografie z najciekawszych i najważniejszych wydarzeń z życia moich rodziców
z dowcipnymi komentarzami - jak to 30 lat minęło...
Pozdrawiam grupę - mam na imię Anka, mój TŻ Ireneusz i mamy synka Mateusza,
jesteśmy z Malborka- niektórzy grupowicze mogą mnie kojarzyć z PSD