Jaki prezent z okazji bierzmowania?

11. Data: 2003-05-23 15:24:31

Temat: Re: Jaki prezent z okazji bierzmowania?
Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Leszek.Pawlisz <l...@p...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Dla chlopaka przystepujacego do bierzmowania?

Bieżę z pomocą:
- Bieżnik.
- Bieżnia.
- Bieżnikowanie.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

12. Data: 2003-05-23 21:05:11

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Dunia <d...@n...net> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Czy aby na pewno znasz znaczenie slowa 'ekumeniczny' ?

Czy aby.
Mam ustawioną małą czcionkę i już pomiędzy wersami niczego nie widzę.
Można w związku z tym zestaw w jaśniejszym kolorze?

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

13. Data: 2003-05-26 13:34:50

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poważnie - o takim tłumaczeniu we współczesnym przekładzie słyszałem.
> Tylko raczej nie w Polsce ma to miejsce.

to ja sie pochwale - mam w serwisie nawet wywiad z autorami _polskiego_
przekladu :))
http://www.panoramafirm.com.pl/acms/religie/religie.
html?catid=|4|1|14|5|&rb
=cs_article&id=963

lub skrócony http://minilien.com/?P0iZBUx6F3

Pozdrowionka

Aska

14. Data: 2003-06-25 11:18:18

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Na bierzmowanie nie jest przyjęte kupowanie drogich prezentów.
> IMHO wystarczy coś w granicach 50 - max 100 zł.
> Wg mnie - dobra książka zgodna z zainteresowaniami chłopaka, aparat
> fotograficzny, zegarek, może jakiś osprzęt do roweru, jeśli to lubi i
> jeszcze tego nie ma (np. licznik km).

aparat fotograficzny w granicach 50-100 pln? gdzie taki mozna kupic? rzucam
wszystko i tam jade...

pozdro. ddd

15. Data: 2003-06-25 13:50:32

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ddd" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> aparat fotograficzny w granicach 50-100 pln? gdzie taki mozna kupic?
rzucam
> wszystko i tam jade...

W każdym hipermarkecie, w większości kiosków ruchu w turystycznych
miejscowościach, w sklepach foto...

J.

16. Data: 2003-06-30 15:46:06

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ddd" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rzucam
>
> W każdym hipermarkecie, w większości kiosków ruchu w turystycznych
> miejscowościach, w sklepach foto...

APARAT FOTOGRAFICZNY ZA 50 PLN???? moze napisz co rozumiesz pod pojeciem
"aparat fotograficzny", bo byc moze sie nie rozumiemy

pozdro. ddd

17. Data: 2003-06-30 19:24:28

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> APARAT FOTOGRAFICZNY ZA 50 PLN????

Nawet za 19,99zł ;-) A i nie dam głowy, czy jeszcze taniej się nie znajdzie.

> moze napisz co rozumiesz pod pojeciem
> "aparat fotograficzny", bo byc moze sie nie rozumiemy

Za http://wiem.onet.pl :
"Fotograficzny aparat, przyrząd optyczno-mechaniczny do wykonywania zdjęć
fotograficznych. Aparat fotograficzny składa się z obiektywu, migawki,
światłoszczelnego korpusu, układu celowniczego oraz mechanizmu do przesuwu i
wymiany błony fotograficznej."
Koniec cytatu. Nigdzie nie jest powiedziane, że musi być szklany
wielosoczewkowy obiektyw, elektroniczna automatyka, autofocus i automatyczny
układ przewijania i naciągu migawki, że o lampie błyskowej nie wspomnę.

Pozatym proponuję spojrzeć na tytuł wątku. Czy "chłopakowi" jak się domyślam
w wieku gimnazjalnym, trzeba kupowac lustrzankę? Albo wypasioną "małpę" z
zoomem i autofocusem? Aparat focusfree z wbudowanym malutkim fleszem i
najprostszą automatyką za cenę poniżej 100zł spokojnie się kupi a póki
chłopak nie poczuje blusa i nie stwierdzi, ze chce robić zdjęciaczymś
lepszym - wystarczy.

Re: zmiana nazwiska meza
Mama poszukiwana ! ! !
Re: zmiana nazwiska meza
numer tel?
psycholog, psychoterapeuta, poradnia rodzinna?