Re: Jaki silikon sanitarny (by nie czernial)?

Data: 2007-09-18 21:22:48
Temat: Re: Jaki silikon sanitarny (by nie czernial)?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

On Sep 4, 10:37 pm, "burz" <b...@p...onet.pl> wrote:
> Jakieś dwa miesiące po zafugowaniu naroży brodzika w kabinie prysznicowej
> bialym silikonem sanitarnym grzybobójczym (jakiejs popularnej firmy, nie
> pamiętam jakiej) - pojawiły sie coraz większe czarne plamy i musiałem fugi
> zdejmować.

Pleśń

> Czy jest silikon, który wytrzyma, dajmy na to, rok? Albo nie silikon,
> tylko... no właśnie, co?

W zasadzie każdy, aczkolwiek te tańsze mają tendencję do żółknięcia.

> Fachowcy, proszę o radę.

Połóż silikon tak aby był lekko wypukły (nie będzie stała woda) a co
ważniejsze zadbaj od dobrą wentylację łazienki. Na razie masz grzybki
na silikonie (bo tam woda zatrzymuje sie z natury) w zimie będziesz
miał je wszędzie.

--
ZZ@private