Re: Jaki tv 40 cali?

Data: 2017-11-22 14:58:28
Temat: Re: Jaki tv 40 cali?
Od: z <...@...pl>

W dniu 2017-11-20 o 16:13, polakos pisze:
> Jaki polecacie tv 40 cali ?
> Mysle nad samsungiem 6172

Kupiłem rok temu podobnego Samsunga 43"

Zalety: da radę używać go jako monitora z komputerem w prawdziwej
rozdziałce 4K. Co prawda z GPU za 700 zł ale na pewno kiedyś przyda się
do czegoś więcej niż oglądanie tv.

Wady: OBRAZ a dokładnie kąty widzenia
Miałem wcześniej (teraz w innym pokoju) poczciwego Sharpa 32" FHD
Bije tego samsunga na głowę pod tym względem.

Jeśli zamierzasz oglądać ciągle tv na wprost to samsung Ci wystarczy.
Ale jam mam niestety mały pokój i zawsze jak siądę nie w osi to mnie
krew zalewa :-)
Może mam zbyt duże wymagania bo na co dzień pracuję na monitorach IPS i
na widok matrycy laptopa mnie mdli ;-)