Jaki wybrać blender???

1. Data: 2008-10-16 21:14:03

Temat: Jaki wybrać blender???
Od: Błażej <b...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Proszę o poradę jaki blender wybrać. Wybór jest bardzo duży i zupełnie
niewiem czym się kierować
http://agd-blendery.gu.ma/

Z góry dziekuje za pomoc

2. Data: 2008-10-17 06:12:26

Temat: Re: Jaki wybrać blender???
Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Błażej pisze:
> Witam.
> Proszę o poradę jaki blender wybrać. Wybór jest bardzo duży i zupełnie
> niewiem czym się kierować
> http://agd-blendery.gu.ma/
>
> Z góry dziekuje za pomoc
NTG !

3. Data: 2008-10-17 10:46:28

Od: "Marek (UK)" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Tomek
Fri, 17 Oct 2008 08:12:26 +0200 w <news:gd9ac7$3f6$1@news.onet.pl>
napisałeś:

> NTG !

nie zmieniaj proszę swojego naglowka, poniewaz latwiej mi bedzie cie
filtrowac. kilka twoich ostatnich postow, ktore przejrzalem, kompletnie
nic nie wnoszą - cytujesz bez opamietania, komentujesz bez sensu.
PLONK.
Marek
Nie każde drugie wydanie jest poprawione.

4. Data: 2008-10-17 11:15:02

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

Marek (UK) pisze:
> [...]
> filtrowac. kilka twoich ostatnich postow, ktore przejrzalem, kompletnie
> nic nie wnoszą - cytujesz bez opamietania, komentujesz bez sensu.

śmjerdzisz pizdom starej SRONK!

5. Data: 2008-10-17 11:37:30

Od: "Marek (UK)" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

o, stary śmieć znowu wylazł z killfile...
zobaczmy, na jak dlugo do filtrowania wystarczy kolejny element
nagłówka.
Marek
- Kto ty jesteś?
- Polak mały.
- Jaki znak twój?
- Skorpion...

6. Data: 2008-10-17 11:47:37

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

Marek (UK) pisze:
> o, stary śmieć znowu wylazł z killfile...
> zobaczmy, na jak dlugo do filtrowania wystarczy kolejny element
> nagłówka.

Marek ile zarabiasz w tym UK na szmacie? uzbierałes jósz tyle rzeby
zabrac starom z przytółka?

7. Data: 2008-10-17 12:45:59

Od: "Marek (UK)" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

no, pięknie się filtrujesz. gdyby nie punkty zdobyte dzięki polu
'References:' (zyskujesz ich sporo, odpisujac na moj post), juz bym cie
nie widzial. to teraz lekkie zbalansowanie w strone ujemnej czesci
skali... -500 powinno wystarczyc...
ok. odpisz jeszcze na ten post, bede widzial czy dostrojenie jest
wlasciwe.
na wszelki wypadek, gdybysmy sie wiecej nie widzieli, juz ci mowie
czesc... a wlasciwie PLONK.

Marek
Everyone has a photographic memory. Some don't have film.

8. Data: 2008-10-17 12:47:49

Od: mAri00SH BMW <m...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI ! > pisze:

> Marek ile zarabiasz w tym UK na szmacie? uzbierałes jósz tyle rzeby
> zabrac starom z przytółka?
mówił, rze dostał propozycje za 4 funciaki/1h, ale zarobił tylko 2, bo
go szypko wyjebali

9. Data: 2008-10-17 12:50:35

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

mAri00SH BMW pisze:

> mówił, rze dostał propozycje za 4 funciaki/1h, ale zarobił tylko 2, bo
> go szypko wyjebali

RÓTFL

to i tak sie ólitowali i 5 minót za pół godziny policzyli

10. Data: 2008-10-17 12:51:22

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

Marek (UK) pisze:

> na wszelki wypadek, gdybysmy sie wiecej nie widzieli, juz ci mowie
> czesc... a wlasciwie PLONK.

plonk to robi tfoja dópa jak stary z niej wyhodzi

jagnięcina
Decor
Kuchnia elektryczna do zabudowy - jaką kupić?
Ciasto na pizze
Największe kuchenne wtopy