Jakie badania Facet skończyłem 40 lat

11. Data: 2008-11-24 23:15:53

Temat: Re: Jakie badania Facet skończyłem 40 lat
Od: Grabarz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NoName pisze:

> Spedem bydla nazywam naganianie mlodych naiwnych na oddawanie krwi za
> darmo. Nawet nie informuje sie ich ze moga sobie odliczyc od podatku !

Ciężko mi pojac, jak nazwa "bydlo" wiaze sie z mlodymi, pewnie troche
idealistycznie nastawionymi ludzmi. Uzyte slowo ma dosc pejoratywne
znaczenie...

> Wedlug ciebie to jest OK ?

Po pierwsze - nie widzialem miejsca zbiorki krwi, wiec nie wiem, czy nie
bylo tam owych informacji. Byles na miejscu, ze tak jednoznacznie
odrzucasz taka mozliwosc?
Po drugie - zapewniam Cie, ze miazdzaca wiekszosc oddajacych nie odpisze
sobie odpowiedniej kwoty od podatku. Wiem, bo, znam troche takich ludzi,
a poza tym wiekszosc z nich pewnie nie ma sobie od czego odpisywac :P
Po trzecie - czy jest OK nieinformowane o dostepnych przywilejach?
Hmm... Mamy dobe internetu i nie wierze, ze nie mozna sobie sprawdzic w
czym sie bralo udzial przez www (na stronach PCK i Krewniakow te
informacje sa jak najbardziej dostepne). Poza tym o tym wie tyle osob,
ze i tak wiekszosc sie dowie od znajomych (mnie non stop o tym
"oswiecaja" :) )

> Ale to juz OT

pzdr!

12. Data: 2008-11-25 00:59:39

Od: ALLka <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym tylko chciala zaznaczyc, ze na wyzej wymienionym przystanku
ludzie nie sa naganiani (ja to rozumiem pod pojeciem zmuszenia) tylko
ida z wlasnej inicjatywy. Pragne dodac, ze jest troche osob ktore
chcac wymigac sie od pracy i oddaja krew dla zwolnienia, a na
woodstocku oddaja bo chca....

Leki przeciwdepresyjne jak ostawiać
Ślad białka w moczu u 1,5 roczniaka
bol plecow - lekarze nie wiedza co to jest - dlugie
w jakim kraju jest najmniej chory system służby zdrowia?
Guz w piersi?