Jakie drinki lubią dziewczyny?

71. Data: 2006-05-29 20:28:45

Temat: Re: Jakie drinki lubią dziewczyny?
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek H. napisał(a):
> Hmmm, to była teoria - bez kontekstu, nastroju, magii...
> Mam nadzieję, że w istocie zjadłbym to śniadanie?[...]

Czujnym trzeba być zawsze;-)
Tak patrzę i patrzę, że dziewczyny niezłą wodę z mózgu autorowi
tego wątku zrobiły swymi preferencjami;p
Bo pewnie siedzi i czyta gryząc paznokcie i nie ma odwagi podzielić
się z nami jak mu się wraziło...
To, żeby Mu całkiem zamącić w głowie powiem, że znałam jedną
taką, która była zupełnym zaprzeczeniem reguł drinkowych - im
większa inwestycja, tym mniejsze prawdopodobieństwo wrażenia;-)
Zupełnie jak w tej historii (mam nadzieję, że tym razem nie
popełnie faux-pas):
A rzecz się dzieje w zamku...
Zamek, jak zamek - ale ten szczególnie - w głębokich piwnicach,
miał świetne warunki do leżakowania wina. W beczkach! Pełnych!
Takie to warunki w tym zamku były;)
Ale akurat jedna była otwarta, co wyczaiła pewna mała myszka. I
zaczęła biegać po obrzeżu, traktując go częściowo jako tor
wyścigowy, a częściowo jako równoważnię. I biega sobie tak w
kółko, biega - a to jej się łapka ześlizgnie, a to pyszczek
zamoczy. Biega i śmieje się... hihiihh... hahahaa - taką jej to
sprawia radość:)
A im dłużej biega, tym weselsza się robi... hihiihiii... hhihiii...
słychać częściej.
Nagle... Buch! Wpadła myszka do wina!
- Ratunku!! Ratunku!! - przerażona woła - Ratunku!!
Kot, jako, że jest wyczulony na głos myszki, usłyszał jej wołanie.
Podchodzi do beczki i cóż widzi - myszka tłuściutka, czyściutka i
do tego w winie! Zdrożne myśli mu po głowie chodzą. Czyż może
być lepszy przysmak dla kota? Aż sobie wąsa podkręcił -
zadowolniony wielce.
Myszka, jak zobaczyła kota:
- Ratunku!! Kocie ratuj mnie! Już nie mam siły! Ratuuuj!! -
rozpaczliwie woła.
- Hmmm... - Kot na to.
- Kocie ratuj!! Nie widzisz?! - rozpacz w głosie myszki sięga zenitu.
- Hmmm... A za co? - drażni się kot, pewny swego, znowu podkręcając
wąsa.
- Za wszystko, kocie, za wszystko! Zrobię wszystko co chcesz!!
Ratunku!!
- Taaak... - podchwytuje kot - nawet gdybym miał cię zjeść?! -
myśli tylko o jednym.
- Ależ kocie, nawet dwa razy mnie zjedz!! Tylko wyciągaj, wyciągaj!!
Kot, pewny swego - myszka przecież już sił nie ma - wyciągnął
łapkę, zamknął (czując już posiłek) z rozkoszy swe oczy i
czeka...
A myszka hop na łapkę, z łapki na beczkę, a z beczki hyc do
dziurki.
Wystawiła łepek z norki i hihihihiiihiii... się śmieje.
Kot zdziwiony rozwojem wypadków: - Ależ myszko, przecież miałem
cię zjeść - zdegustowany głośno przypomina jej zawarty układ.
- Hihihiihhahaha... ależ kotku... hihihhahaaa... wierzysz pijanej
kobiecie??!!

--
Pozdrawiam :)
JM

72. Data: 2006-05-29 21:02:26

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik JaMyszka <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@g...googleg
roups.com...

Wojtek H. napisał(a):
> [...]

(...)
A już miałem Cię nie czytać za dyskusje z Pancośtam :-)

> Czujnym trzeba być zawsze;-)
> ależ kotku... hihihhahaaa... wierzysz pijanej
> kobiecie??!!

Trzeźwej - tym bardziej nie wierzę!
:-)

Nawiasem mówiąc - znam Panią, która im więcej alkoholu, tym bardziej
"trzeźwa" - chyba rozumiecie Panie o co biega?

To niebezpieczne dla niej. Organicznie. Wszyscy cierpią - a Ona wstaje
radosna jak skowronek, pachnąca i gotowa robić śniadanko. A piła ze
wszystkimi równo.
Naprawdę - takie osoby (nieważna płeć) powinny unikać alkoholu.
Zresztą - ja też, jak każdy :-)

Smaczności - Wojtek H.

73. Data: 2006-05-30 06:45:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek H. wrote:
(...)
> Z doświadczenia - potrafię zjeść więcej za jednym razem od mojej TŻ,
> ale i tak zjadam mniej w większym okresie czasu.
> A propos - przy 174cm ważę 52kg i nie mogę przytyć :-(

Trenuj coś - cokolwiek, ale w miarę intensywnie, czyli najmarniej 3 razy
w tygodniu. Sport wzmaga apetyt i ładnie "zagospodarowuje" uzyskane
kalorie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

74. Data: 2006-05-30 06:49:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek H. wrote:

> (...)

> Ech, dopiero teraz zajarzyłem. I odpad w przedbiegach dla takiego
> niezgrabiasza z inteligencją kluczyków od samochodu :-)
> Właśnie takie niuansiki są najsmaczniejsze :-)

:))))) "Inteligencję kluczyków do samochodu" uznaję za rehabilitację.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

75. Data: 2006-05-30 08:57:10

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> Szybciej i taniej wyjdzie ci dziewczyne po prostu ogluszyc :p

Do tej pory niemal wszystkim paniom, ktore znam (jedna pije tylko
czerwone wino i basta) smakowalo curacao (1/3) dopelnione sokiem
pomaranczowym i mieta z lodem... Inne wynalazki tez, ale to mialo niemal
100% skutecznosc...

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

76. Data: 2006-06-08 22:14:26

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> napisał w wiadomości

> A to mu mądrzejsza połówka powinna zabrać kluczyki. Zresztą jeśli
> to byłoby konieczne - dać sobie z nim spokój i zadzwonić na policję.
> W imię jego i "ogólnego" dobra.

Zawsze można też przytomnie nie podac alkoholu... Bo rozumiem, że meżczyzna
statystycznie nie odmówi, nawet jesli przyjechał samochodem ;P

Margola

77. Data: 2006-06-08 22:19:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in message

> [...]
> meżczyzna
> statystycznie nie odmówi, nawet jesli przyjechał samochodem ;P

Widocznie ma się "ośmielić"........ i zostać do rana.

w przypadku wyjazdu...
Ośmiornica z grila ?
Ryba maślana
kuchnia hinduska przepisy