Jakie drzewo ?...

21. Data: 2003-10-24 11:29:54

Temat: Re: Jakie drzewo ?...
Od: "trisza" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam o tym ,jednak przy zakupie zapewniano mnie że wytrzymają . Czy
można i jak zabezpieczyć je na zimę ?
pozdrawiam

22. Data: 2003-10-24 12:08:45

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trisza wrote:
> Myślałam o tym ,jednak przy zakupie zapewniano mnie że wytrzymają . Czy
> można i jak zabezpieczyć je na zimę ?
> pozdrawiam

Podstawowa zasada przy zakupie roślin (i nie tylko). Nie wierz we
wszystko co mówi Ci sprzedawca (chyba, że punkt sprzedaży dobrze
sprawdzony). Większość z nich powie Ci wszystko co chcesz usłyszeć byle
tylko sprzedać swój towar. A o niewiedzy sprzedawców napisano już na tym
forum tomy.

Pozdrawiam
Bea

P.S. Cedry mogą niestety przemarzać.

23. Data: 2003-10-24 17:12:17

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trisza" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo dziekuję za fachowe rady ,za adresy i propozycje slorzystam z nich
> przyszłosci .Dziś kupiłam CEDRY, co o tym sądzicie ?

Ja mam to drzewko już czwarty sezon. Niczym nie okrywałam
nigdy na zimę. Nieżle rośnie. Jest to cedr altantycki, który nadaje się
do uprawy w naszych warunkach. A przynajmniej tak wyczytałam
i skonsultowałam z ogrodnikami zawodowymi.
Jest też cedr libański, który nie nadaje się na nasze warunki.
I ten może nie przeżyć naszych zim.

Pozdrawiam - Zosia

24. Data: 2003-10-25 07:56:23

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Rokitnik jest 10 razy lepszy od derenia. I to pod każdym względem.
> http://ogrody.agrosan.pl/ciecinski/rokitnik/
>
> pozdr. Jerzy

Platan będzie fajnym prezentem

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

25. Data: 2003-10-25 13:12:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Zosia napisał(a) w wiadomości: ...
>Ja mam to drzewko już czwarty sezon. Niczym nie okrywałam
>nigdy na zimę. Nieżle ro?nie.

Zwaz, ze u Ciebie lagodniejszy klimat niz bardziej na wschod.

>Jest to cedr altantycki, który nadaje się
>do uprawy w naszych warunkach.

Powszechnie jest on uwazany za najodporniejszy gatunek cedru, ale zdania sa
podzielone.

Pozdrawiam,
Bpjea

26. Data: 2003-10-27 11:49:00

Od: "trisza" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za słowo otuchy
Pozdrawiam Ewa
Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> [...]
> i skonsultowałam z ogrodnikami zawodowymi.
> Jest też cedr libański, który nie nadaje się na nasze warunki.

2 pytania o cebule kwiatowe z cieplejszych rejonów
Pomarańcza (?) trójlistkowa (?)
Zima idzie
Czy to dobry pomysł?
żółte liscie róży chińskiej