Jakie krzewy do ogrodu

1. Data: 2005-10-22 17:12:45

Temat: Jakie krzewy do ogrodu
Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dzialeczke 14 arow ale mieszkam w miescie; nie oplaca mi sie sadzic
warzyw i takich tam; zamierzam dzialke obsadzic drzewami owocowymi i
krzewami;
co polecacie z tych drzew i krzewow;
dodam ze na razie sa plany na:
- aronie
- roze
- glog
- pigwe
- jablonie
- grusze
- czeresnie
- winogrono

co jeszcze mozecie polecic; gdzie moge znajsc przykladowe ceny sadzonek w
sieci

2. Data: 2005-10-22 19:18:55

Temat: Re: Jakie krzewy do ogrodu
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można jeszcze brzoskwinie i/lub morele...

3. Data: 2005-10-23 07:43:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Majdański" <m...@f...pl> wrote in message

> - aronie
> - roze
> - glog
> - pigwe
> - jablonie
> - grusze
> - czeresnie
> - winogrono

Wszystkie mozna polecic ale jest wiele odmian i niektore z nich nie sa
warte uprawy.
Zamiast pigwy proponuje pigwowiec. Jest bezproblemowy a owoce ma takze
bardzo aromatyczne. Ma zato ladniejsze kwiaty od pigwy i moze byc takze
traktowany jak roslina ozdobna.
Z powyzszych wybralbym tez: aronie, glog szkarlatny, winogrona (dobre
odmiany: zapytaj Janusza Czapskiego).

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2005-10-23 16:43:38

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co jeszcze mozecie polecic;

mogę jeszcze polecić borówke amerykańską,
trzeba jej zapewnić to co lubi (kwaśną torfową glebę, słońce i dużo wody)
a odwdzięczy się wspaniałymi owocami !
Sprawdzona odmiana "Blue Crop"
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-10-24 13:11:54

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - winogrono
>
> co jeszcze mozecie polecic; gdzie moge znajsc przykladowe ceny sadzonek w

Węgierki i maliny Polana lub Polka (te co owocują na pedach tegorocznych)
Nie będą łazić po ogrodzie,tylko rosnąć w rządku i owocować jak należy :-)
Ponieważ Irek Zabłocki nie odzywa sie,to go wyręczę -posadż koniecznie dereń
na dereniówkę :-)
Odradzam sadzenie jeżyny bezkolcowej.

Pozdrawiam, Lilka

6. Data: 2005-10-24 15:48:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) i maliny Polana lub Polka (te co owocują na pędach tegorocznych)
> Nie będą łazić po ogrodzie,tylko rosnąć w rządku i owocować jak należy
:-)

Powiedzmy sobie szczerze, Polana_mało_łazi_po_ogrodzie ;-)
Co wcale nie oznacza że rośnie grzecznie w kupce !!!

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-10-24 16:25:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  Nie będą łazić po ogrodzie,tylko rosnąć w rządku i owocować jak należy :-)
>  Ponieważ Irek Zabłocki nie odzywa sie,to go wyręczę -posadż koniecznie

I tarninę na tarninówkę.Mam jeżynę kolcową, sztywnołodygową,
nazywa się Bromba Delicado, też niezła.Warto posadzić czeremchę,
na wino, prawdziwe, czerwone.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2005-10-24 16:51:14

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilka napisał:

> Węgierki

Smaczne ale większość węgierek jest wrażliwa na szarkę

i maliny Polana lub Polka (te co owocują na pedach tegorocznych)
> Nie będą łazić po ogrodzie,tylko rosnąć w rządku i owocować jak należy :-)

To dlaczego Polana przelazła do mnie od 3 sąsiadów :-) ? Owoców dużo
ale smak i aromat nie ten a i słabo dojrzewają, gdy jesień chłodna lub
deszczowa :-(. Ciekawsze są żółte Złota Rosa ,ale trzeba posadzić w
słonecznym i zacisznym miejscu.
Pozdrawiam, Barbara

Wierzba energetyczna
ogrody dachowe-szukam informacji,zdjęc
CHOROBY i nazwy roślin - IDENTYFIKACJA nazw roślin i chorób na podstawie zdjęć.
jak u Was z orzechami laskowymi ?
wrzosce kwitna