Jakie książki???

1. Data: 2001-08-30 15:34:37

Temat: Jakie książki???
Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Mam pytanie.
W jakie książki powinnam się zaopatrzyć na 1 rok studiów? Proszę o podanie
tytułów tych, z których się korzysta. I jeszcze jedno: które kupować, które
wypożyczyć? Czy Bochenek przydaje się jeszcze w dalszych latach, czy nie
opłaca się go kupować?

Proszę o odpowiedź. to ważne.

Pozdrawiam.
Klaudia

2. Data: 2001-08-30 16:24:22

Temat: Re: Jakie książki???
Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudia" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
które
> wypożyczyć? Czy Bochenek przydaje się jeszcze w dalszych latach, czy nie

Przyznaj się najpierw, na której jesteś uczelni... tzn. w jakim mieście. To
ma ogromne znaczenie.
Wnoszę, że o medycynę tu chodzi.
Pozdrawiam. Beata

3. Data: 2001-08-30 16:31:24

Temat: Re: Jakie ksi?żki???
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Książki - najlepiej zapytać się kilku osób ze starszych lat (szczególnie
z drugiego roku) - po prostu różni wykładowcy mają swoje ulubione
tytuły. Czasem też w dziekanacie, czy zakładach wywieszane są
preferowane podręczniki.
Casus Bochenka - zazwyczaj się nie przydaje, ale możesz odsprzedać po
zakończeniu anatomii.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

4. Data: 2001-08-30 16:47:21

Od: Polo <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia napisał(a):

> [...]
> wypożyczyć? Czy Bochenek przydaje się jeszcze w dalszych latach, czy nie

Znajdz strone swojej uczelni tam z reguly jest gdzies podane ( ale wez
poprawke na to, ze podaja wszystko co mozna, aby wygladalo, ze maja
madrych studentow)

A wogle to pieniadze przeznacz na cel inny :))) a ksiazki i skrypty
wypozycz.

5. Data: 2001-08-30 19:27:04

Od: "byziu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
które
> wypożyczyć? Czy Bochenek przydaje się jeszcze w dalszych latach, czy nie

Witam!

Wydział Lekarski - I rok studiów AM W-wa

Anatomia człowieka
J. Sokołowska-Pituchowa - "Anatomia człowieka"
A. Bochenek - "Anatomia człowieka":
Tom I - "Anatomia ogólna. Kości, stawy, więzadła"
Tom II - "Trzewia"
Tom III - "Układ naczyniowy"
Tom IV - "Układ nerwowy ośrodkowy"
Tom V - "Układ nerwowy obwodowy"
K. Kucharczyk - "Wskazówki do ćwiczeń na osobniku żywym"
L. Iwanowski - "Wskazówki do ćwiczeń prosektoryjnych)
W. Łasiński - "Anatomia topograficzna i stosowana" (tomy 1,2, 3)
R. McMinn - "Atlas of Human Anatomy".
B. Daniel - "Atlas anatomii rentgenowskiej człowieka"
R. Sinelnikow - "Atlas anatomii człowieka"
R. Bertolini - "Atlas anatomii człowieka"

Histologia i embriologia
K. Ostrowski - "Histologia"
W. Sawicki - "Histologia"
S. Moskalewski - "Histologia z elementami biologii molekularnej" (skrypt)
W. Stodolnik-Barańska - "Wskazówki do ćwiczeń z histologii ogólnej i
szczegółowej" (skrypt)
Sobotta - "Histologia"
T. Sadler - "Embriologia lekarska"
H. Bartel - "Embriologia"
J. Rowiński - "Embriologia medyczna"
K. Ostrowski - "Emriologia ogólna"
K. Ostrowski - "Emriologia człowieka"

Chemia ogólna
T. Gałamon - "Chemia ogólna"
Zawadowski - "Ćwiczenia z chemii ogólnej"
W. Ostrowski - "Ćwiczenia z chemii ogólnej i fizjologicznej"
K. Beyerman - "Chemia dla studentów medycyny"

Pierwsza pomoc medyczna
M. Buchfelder - "Podręcznik pierwszej pomocy"
E. Mayzner-Zawadzka - "Podstawy anestezji i inensywnej terapii" (skrypt)

Języki obce
J. Ciecierska - "English in medicine"
E. Janik - "Deutsch fur Medizinstudenten"
D. Ramotowska - "Rosyjski w medycynie"
J. Terczyński - "Język rosyjski dla studentów medycyny"

Człowiek i środowisko
Materiały i czasopisma dostępne w Czytelni Czasopism

Pozdrawiam
Krzysztof L.
b...@w...pl

6. Data: 2001-08-31 08:44:35

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> które
>
> Przyznaj się najpierw, na której jesteś uczelni... tzn. w jakim mieście.
> ma ogromne znaczenie.
> Wnoszę, że o medycynę tu chodzi.

Tak, o AM w Łodzi.

> Pozdrawiam. Beata

Pozdrowienia.
Klaudia

7. Data: 2001-08-31 08:48:46

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakończeniu anatomii.
> --
> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

No tak, mogę sprzedać. Ale sęk w tym, że nie wyrobię finansowo z kupnem
wszystkich książek, choćbym miała je później sprzedać. A czy oprócz Bochenka
jest koniecznych jeszcze dużo książek?

I mam jeszcze 1 pytanie. Czy ktoś mógłby mi napisać jakie "przedmioty" są na
I roku. Byłabym wdzięczna.

Pozdrawiam serdecznie.
Klaudia

8. Data: 2001-08-31 08:49:55

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> madrych studentow)
>
> A wogle to pieniadze przeznacz na cel inny :))) a ksiazki i skrypty

Wypożyczyć mogę, ale gdzie??? Nie mam znajomych na medycynie :-(

Dzięki za odpowiedź.
Klaudia

9. Data: 2001-08-31 08:59:13

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Mam jeszcze pytanie: wymieniłeś kilka pozycji
o tej samej tematyce, np. kilka atlasów, kilka książek o anatomii... Czy
obowiązują one wszystkie, czy to zależy od wykładowcy, którą wybierze?
I jeszcze pytanie: gdzie można zdobyć te książki, i które opłaca się kupić,
bo się przydają dalej, a które wystarczy pożyczyć, bo później nawet się na
nie nie zerka :-)?

Pozdrawiam serdecznie.
Klaudia

10. Data: 2001-08-31 16:04:34

Od: "byziu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilka
> atlasów, kilka książek o anatomii... Czy obowiązują one wszystkie, czy to

Jak to ujal Artur Drzewiecki kilka postow wyzej:
"Książki - najlepiej zapytać się kilku osób ze starszych lat (szczególnie z
drugiego roku) - po prostu różni wykładowcy mają swoje ulubione tytuły."

Pozdawiam
Krzysztof L.

klinika gastrologiczna we Wroclawiu
co to za nowotwór ?