Jakie kwalifikacje do nauczania wos- u???

1. Data: 2004-05-17 13:37:04

Temat: Jakie kwalifikacje do nauczania wos- u???
Od: "miko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie musza byc spelnione dotatkowe kwalifikacje aby mgr lub dr historii
mogli nauczac wos- u w gimnazjum?? Czy jest jakas ustawa ktora reguluje to
zagadnienie???
Czy nalezy konczyc dodatkowe kursy lub studia podyplomowe ??? Dziekuje za
wszelkie informacje:)

2. Data: 2004-05-18 11:05:49

Temat: Re: Jakie kwalifikacje do nauczania wos- u???
Od: "daro" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli w trakcie kształcenia na studiach miales zajecia z kierunkow zgodnych
z tematyka WOS ( polityka, ekonomia, dydaktyka WOS), to dziekan moze
wystawic zaswiadczenie ---> ze odbyles tyle i tyle godzin zajec
teoretycznych i praktycznych z tematyki WOS --> ja tak zrobilem. To
zaswiadczenieuznal moj dyrektor i ucze WOSU!!
ALe uwaga! musi to byc ilosc godzin odpowiadajaca ilosci godzin na kurs
kwalifikacyjny ( studia podyplomowe). Jesli tego nie masz ( brak ilosci
godzin z tychze zajec), to pozostaja studia podyplomowe!
Użytkownik "miko" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zagadnienie???
> Czy nalezy konczyc dodatkowe kursy lub studia podyplomowe ??? Dziekuje za

HAJS/POMOCY/HLP/ZakŁAD/ :D
Zespol Szkol Specjalnych nr 6 w Lodzi zaprasza
Zespol Szkol Specjalnych nr 6 w Lodzi zaprasza
Motywacja
Szukam analizy dzieła sztuki