Jakie łyżwy dla 11 latka?

1. Data: 2006-02-08 19:37:00

Temat: Jakie łyżwy dla 11 latka?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić chłopakowi pierwsze łyżwy. Ma 11 lat i będzie jeździł na
lodowisku.
Niestety nie tylko nie jestem na bieżąco z tym tematem, ale nie mam wogóle
pojęcia o łyżwach.
Poradźcie jakich się teraz używa, żeby nie było "obciachu".

Jacek

2. Data: 2006-02-09 04:35:37

Temat: Re: Jakie łyżwy dla 11 latka?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
> pojęcia o łyżwach.
> Poradźcie jakich się teraz używa, żeby nie było "obciachu".

chlopcy to lubia hokejowki (tak mi sie przynjamnie wydaje).
ale najlepiej do przejdz sie na lodowisko, i zobacz w jakich jezdza chlopcy
w wieku
syna. wtedy obciachu nie bedzie. choc ja osobiscie wypozyczylabym najpierw i
hokejowki, i do jazdy figurowej a syn sprawdzil by, ktore mu najbardzeij
odpowiadaja (bo zakladam, ze nie umie jezdzic na lyzwach)

iwon(k)a

3. Data: 2006-02-09 07:59:44

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał:
> [...]
> pojęcia o łyżwach.
> Poradźcie jakich się teraz używa, żeby nie było "obciachu".

Najlepiej popytaj w dobrym sklepie sportowym, jakie polecają lyzwy dla
początkującego.
Z wlasnych doswiadczen - jezdziłam w dzieciństwie na skorzanych
figurówkach i potem, jak sie dzieci uczyly, na plastikowych Munari -
na plastikach jezdzilo mi sie łatwiej - sztywniej trzymają nogę w kostce.
Zastanow sie nad kupnem takich, ktore mają regulację długosci - dzieciom
strasznie szybko rosną stopy :-)

Pozdrowienia,
Lila

4. Data: 2006-02-09 11:31:18

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dsdh3v$g8n$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Jacek" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
> pojęcia o łyżwach.
> Poradźcie jakich się teraz używa, żeby nie było "obciachu".

Hokejowe - chyba że chłopak mocno chce trenować jazdę figurową. Ale może
na początek spróbuj wypożyczać? U nas to kosztuje 5 zł za dzień. A nie
masz gwarancji, że dziecku się jeżdżenie spodoba.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

5. Data: 2006-02-09 13:15:05

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak zrobię. Zaczniemy od wypożyczalni i obserwowania, na czym jeżdżą
rówieśnicy.
wszystkim dziękuję za odpowiedzi
Jacek

Dobra podstawówka w okolicach Brzeźna, Zaspy
Jak ubezpieczyc dzieci?
Wymioty.
Wszy
Ezoteryczne źródła i scieżki homeopatii - help me !!!