Jakie noże polecacie?

1. Data: 2008-06-21 19:46:38

Temat: Jakie noże polecacie?
Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Resurs moich noży już dobiegł końca, w związku z tym przymierzam się do
zakupu. Jeśli macie doświadczenia z jakimiś dobrymi nożami bardzo proszę o
pomoc w wyborze,
dzieki
ak

2. Data: 2008-06-22 04:40:18

Temat: Re: Jakie noże polecacie?
Od: Prawusek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2008 21:46:38 +0200, FROST napisał(a):

> [...]
> zakupu. Jeśli macie doświadczenia z jakimiś dobrymi nożami bardzo proszę o

Ostre i niebyt szybko tępiące się. Reszta to "dizajn" - pasujący do kuchni.

3. Data: 2008-06-22 07:35:10

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Sat, 21 Jun 2008 21:46:38 +0200, urocza istota znana
wszem jako FROST napisała:

> [...]
>
> Resurs moich noży już dobiegł końca, w związku z tym przymierzam się do
> zakupu. Jeśli macie doświadczenia z jakimiś dobrymi nożami bardzo proszę

Fiskars - Functional Form
http://www.fiskars.com/PL/Kuchnia/Product+Listing181
6.html

lub Chef de Luxe
http://www.fiskars.com/PL/Kuchnia/Product+Listing629
3.html

Moje ulubione - od lat mam wiele z obu serii (Functional form jeszcze
czarna tylko była, bez pomarańczowych elementów)

Bardzo polecam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

4. Data: 2008-06-22 07:49:06

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST wrote:
> [...]
>
> Resurs moich noży już dobiegł końca, w związku z tym przymierzam się
> do zakupu. Jeśli macie doświadczenia z jakimiś dobrymi nożami bardzo

I czy mógłby ktoś wskazać gdzie można nabyć owe ciemniejące noże masarskie
do użytku domowego, o których niedawno ktoś pisał w jednym z wątków.

Feah

5. Data: 2008-06-24 09:12:12

Od: wasat <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST pisze:
> [...]
> zakupu. Jeśli macie doświadczenia z jakimiś dobrymi nożami bardzo proszę o

Poszukaj tutaj

http://www.boker-magnum.pl/main.php?co=grupa&id=6

A polecam ci noże ze stali damasceńskiej takie jak np.

Yadama I lub Yadama II

6. Data: 2008-06-24 17:27:10

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zakupu. Jeśli macie doświadczenia z jakimiś dobrymi nożami bardzo proszę o

Ważna ostrzałka - są takie krążkowe, ale nie widziałem dobrze naostrzonego
noża na takiej ostrzałce. Conrad ma ostrzałkę domową z mokrym kamieniem,
cena około 250zł, ale myślę, ze się bardzo opałaca ten wydatek.

http://www.conrad.pl/

Uniwersalne urządzenie do ostrzenia

nr art. 826723-08

Ładne i użyteczne :-)
zlewozmywak ceramiczny
Sernik z truskawakami - tylko ten i tylko teraz :-)
mikser czy malakser?
danie na weekend z PR III