Jakie picie ?

1. Data: 2005-01-19 14:59:54

Temat: Jakie picie ?
Od: "Joanna S" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie soki do mozna spokojnie pic? Badz inne napoje (oczywiscie oprucz koli
i innych takich wynalazkow)
Jakie soki sa w 100% z owoców

Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2005-01-19 15:03:49

Temat: Re: Jakie picie ?
Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna S" <j...@o...pl> napisał...

> Jakie soki do mozna spokojnie pic? Badz inne napoje (oczywiscie oprucz
koli
> i innych takich wynalazkow)
> Jakie soki sa w 100% z owoców

najprawdopodobniej te ktore mają w skladzie 100% soku owocowego.
(wg. polskich przepisow na kazdym opakowaniu, choc rzeczywiscie, czesto
malym drukiem).

a jakie mozna pic spokojnie... w zasadzie nie mozna, a trzeba, wszystkie
soki pić spokojnie,
rowniez inne napoje (zwlaszcza gorące!) należy pić spokojnie i nie nerwowo.
nerwowe spozywanie może grozić zakrztuszeniem, ulaniem, oblaniem (siebie i
innych) i innymi
przykrymi konsekwencjami.

greetz.

mac

1. Data: 2005-01-19 15:06:48

Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna S" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jakie soki do mozna spokojnie pic? Badz inne napoje (oczywiscie oprucz
koli
> i innych takich wynalazkow)
> Jakie soki sa w 100% z owoców
>
> Pozdrawiam
> Joanna

z sokowirówki tylko i wyłącznie:))
pozdrówka i zdrówka
HuPu

1. Data: 2005-01-19 16:35:39

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z sokowirówki tylko i wyłącznie:))
> pozdrówka i zdrówka
> HuPu

z ust mi to wyjęłaś :)
ostatnio kiedy się przerzuciłam na wodę mineralną zamiast soków (staram się
pić litr dziennie) i wolę sobie zjeść pomarańczę niż wypić litr soku
pomarańczowego z kartonu (cenowo o tej porze to porównywalne), to widzę jak
po 2 miesiącach poprawiła mi się cera, włosy i paznokcie.
Z gotowych rzeczy, to się przyznam bez bicia, jem sosy. Takie z papierka.
Zastanawia mnie, które są gorsze, takie ze słoika, czy w proszku?
Aha, i galaretkę ostatnio owocową też z proszku, zalecono mi dużo galaretki.

--
KingAM

"Nic nie dzieje się bez nas.
Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
*danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie

1. Data: 2005-01-19 18:25:00

Od: "dzdzownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <m...@s...killer> napisał w wiadomości

> [...]
nerwowo.
> nerwowe spozywanie może grozić zakrztuszeniem, ulaniem, oblaniem (siebie i
Hahaha - fantastycznie śmieszne.
dzudzu

1. Data: 2005-01-27 14:47:48

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora