Re: Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.

From: m...@y...com
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.
Date: 19 Feb 2007 09:05:29 -0800

On 19 Lut, 07:33, "basia" <m...@p...onet.pl> wrote:
> z truskawkami jest masa roboty...

...chyba, że kto tak łakomy, jak JA, to sadzi, pieli, o mało nie
padnie, ale ma i zajada, póki nie pęknie :-)))

> i koniecznie sadzić partiami fasolke szparagową,

...albo zieloną tyczną płaskostrąkową - wtedy dojrzewa sukcesywnie, a
jaka pyszna na świeżo i do mrożenia...

> posadzić w kilku miejscach
> cukinię.

Ach.... jakże bez niej?!

> Między warzywami , koniecznie posadzić krzaczki aksamitki- chroni
> przed szkodnikami, mozna samemu przygotować sadzonki, sa bezproblemowe.
> Pieknie wygląda taki warzywniak poprzetykany kwiatkami.

O, Basiu, Ty piszesz o moim ogródku! U mnie oprócz aksamitek - cynie
ognistoczerwone i malwy, o nagietkach nie wspominając...

> Tyle na gorąco.
> A pod płotem słoneczniki- coby też trochę romantycznie było

Bez nich ani rusz, ani, ani. Tyle, że potem ptacy się zlatują i muszę
słonecznikom główki zakrywać :-(

Widzę, że istnieją jeszcze inni miłośnicy romantycznych ogródków,
malinowych chruśniaków...