Jakim cudem...

1. Data: 2011-09-08 13:40:23

Temat: Jakim cudem...
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co poniektorzy dziekuja nie tam gdzie trzeba. Np.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/l-walesa-modlil-sie-n
a-wawelu-za-zdrowie-syna,1,4843045,wiadomosc.html

czlowiekowi pomogli inni ludzie, ich kompetencja i szybka pomoc. Bo gdyby
opatrznosc (tu dopisac sobie Bogow z roznych wyznan) mieli dzialac, to
pewnie do wypadku by nie doszlo...a tak to co jakis czas mnie poraza
informacja, jak to "Bog" czuwal. Nie lekarze, nie ratownicy, nie
przechodzien, nie sasiad, ale Bog...mimo, ze tak kochajacy dopuscil do
nieszczescia.

i.

2. Data: 2011-09-08 14:08:56

Temat: Re: Jakim cudem...
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-08 15:40, Iwon(K)a pisze:
> [...]
> mnie poraza informacja, jak to "Bog" czuwal. Nie lekarze, nie ratownicy,
> nie przechodzien, nie sasiad, ale Bog...mimo, ze tak kochajacy dopuscil

A może tam gdzie trzeba.

3. Data: 2011-09-08 14:14:31

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
a-wawelu-za-zdrowie-syna,1,4843045,wiadomosc.html

> A może tam gdzie trzeba.

moze nie.

i.

4. Data: 2011-09-08 14:19:41

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-08 16:14, Iwon(K)a pisze:
> "zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
a-wawelu-za-zdrowie-syna,1,4843045,wiadomosc.html

> moze nie.

Należysz do mniejszości nie wierzącej w Bożą Opatrzność i zabraniasz tej
wiary innym?

5. Data: 2011-09-08 14:20:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a-wawelu-za-zdrowie-syna,1,4843045,wiadomosc.html

> Należysz do mniejszości nie wierzącej w Bożą Opatrzność i zabraniasz tej
> wiary innym?

zabraniam? w ktorym miesjscu??

a co z opatrznoscia zanim wypadek mial miejsce....zabraklo czy zajeta byla?

i.

6. Data: 2011-09-08 14:27:45

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-08 16:20, Iwon(K)a pisze:
> zabraniam? w ktorym miesjscu??
>
> a co z opatrznoscia zanim wypadek mial miejsce....zabraklo czy zajeta byla?

Czyli nie wierzysz...szkoda. Bóg nie jest niańką która nie dopuszcza do
wypadków.
I zabraniasz innym, pisząc "co poniektorzy dziekuja nie tam gdzie trzeba"

7. Data: 2011-09-08 14:29:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie wierzysz...szkoda. Bóg nie jest niańką która nie dopuszcza do
> wypadków.

taka wybiorcza nianka. Dopuscil do wypadku. Jednym dopuszcza szybka pomoc,
innym nie...
ciekawa koncepcja milosci.

> I zabraniasz innym, pisząc "co poniektorzy dziekuja nie tam gdzie trzeba"

no coz. To tak jakbys napisal na moje 2 plus 2 rowna sie cztery, ze wlasnie
napisalam,
ze 2 plus 2 rowna sie 5.

i.

8. Data: 2011-09-08 14:35:10

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-08 16:29, Iwon(K)a pisze:
> taka wybiorcza nianka. Dopuscil do wypadku. Jednym dopuszcza szybka
> pomoc, innym nie...
> ciekawa koncepcja milosci.

Obrażona na Boga, że nie daje wszystkim po równo.

> no coz. To tak jakbys napisal na moje 2 plus 2 rowna sie cztery, ze
> wlasnie napisalam,
> ze 2 plus 2 rowna sie 5.

Piszesz wyraźnie _nie_tam_gdzie_trzeba. A gdzie trzeba?

9. Data: 2011-09-08 14:35:43

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obrażona na Boga, że nie daje wszystkim po równo.

nie wierze w Boga wiec nie mam zadnych uczuc w ta strone.
Czemu nie daje po rowno?

> Piszesz wyraźnie _nie_tam_gdzie_trzeba. A gdzie trzeba?

napisalm w pierwszym poscie.

i.

10. Data: 2011-09-08 14:41:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-08 16:35, Iwon(K)a pisze:
> nie wierze w Boga wiec nie mam zadnych uczuc w ta strone.
> Czemu nie daje po rowno?

Skoro nie wierzysz, to dlaczego masz pretensję, że nie jest taki a inny?
I przeszkadza Ci że inni,np. Wałęsa wierzą?

jest taka dziewczyna...
Prawdziwy mezczyzna winiem myslec i milczec
Kaganek oswiaty (link)
Jak nazywa się taki typ charakteru jak mój?
Kary cielesne