Jakis skuteczny sposob walki z kretami ???

1. Data: 2006-04-13 11:29:08

Temat: Jakis skuteczny sposob walki z kretami ???
Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2006-04-13 11:38:50

Temat: Re: Jakis skuteczny sposob walki z kretami ???
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Tesco kupiłem środek przecie kretom-suszone karaluchy posypane
trucizną.Powiadomię czy działa.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-04-13 11:41:24

Temat: Re: Jakis skuteczny sposob walki z kretami ??? Jedyny słuszny!!!
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-04-13 11:55:03

Od: "Jan" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno najlepiej się z nimi zaprzyjaźnić :)
a serio to sposobów i środków są setki ale ja już nie wierzę. Ostatnio
jednako będąc u fryzjera usłyszałem, że nową metodę (do tej pory mi nie
znaną) MĘSKIE WŁOSY! (wyłącznie - kobiece są w farbach , lakierach itp.)
trzeba je pociąć i powsypywać w korytarze lub wyloty kopców. Podobno działa
na 100% - osobiście nie wiem moje krety jeszcze się nie ujawniły w tym roku
i niech tak zostanie...

Pozdrawiam
J.

5. Data: 2006-04-13 12:02:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Tylko tu:
http://www.winogrona.org/modules.php?name=News&file=
article&sid=55&mode=&order=0&thold=0
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2006-04-13 12:09:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jan wrote:
> [...]
> a serio to sposobów i środków są setki ale ja już nie wierzę. Ostatnio
> jednako będąc u fryzjera usłyszałem, że nową metodę (do tej pory mi nie

Wsadzić głowę w kretowisko i czekać...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2006-04-13 12:15:01

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:5cr%f.88719$9I5.71056@tornado.ohiordc.rr.com...

> Wsadzić głowę w kretowisko i czekać...

:-)))) :-)))) :-)))) :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2006-04-13 13:14:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:5cr%f.88719$9I5.71056@tornado.ohiordc.rr.com...

> Wsadzić głowę w kretowisko i czekać...

Na fryzjera? ...piękne - i jakie tanie!:))))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-04-13 13:24:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Wsadzić głowę w kretowisko i czekać...
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Zapomniałeś o otwarciu ust.

10. Data: 2006-04-13 13:25:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w
> wiadomości news:5cr%f.88719$9I5.71056@tornado.ohiordc.rr.com...

> Na fryzjera? ...piękne - i jakie tanie!:))))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

To tylko wtedy skuteczne, gdy samica przyjdzie...

KTOS CHCIAL MOJEGO ZDJECIA:
Re: gril ogrodowy lub "tarasowy"
Mulczowanie Viking czy Stiga ?
Grzebiuszki...