Re: Jakoś trzeba się odróżniać ;-)

21. Data: 2003-03-06 07:22:55

Temat: Re: Jakoś trzeba się odróżniać ;-)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>Powinna? dostać jak?? nagrodę - ?więcie wierzę, że to cud;-)

Ja natawiam sie na druga nagrode :)
Nasiona mozna bardzo roznie traktowac i czasem to skutkuje. Kiedys bardzo
mnie zdziwilo, ze nasiona konopii siewnych wykielkowaly po wczesniejszym
pobycie w mikrofalowce :)

Pozdrawiam,
Bpjea

22. Data: 2003-03-06 17:40:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> [...]
> mnie zdziwilo, ze nasiona konopii siewnych wykielkowaly po wczesniejszym

Czyli nastawiasz się na eksperyment (część do lodówki, części do
mikrofalówki, część potraktować tak jak kompostowniki:-), część kwasem
siarkowym, części nie torturować). Liczę na bardzo dokładne sprawozdania!!!
Aha, i oczywiście firma od nasion (jeśli skiełkują, czego Ci życzę).

Pozdrawiam, Basia.
(P.S. Czy granaty w charakterze drugiej nagrody - hipotetycznej - mogłyby
być?)

23. Data: 2003-03-06 19:23:53

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisała:

> [...]
sprawozdania!!!
> Aha, i oczywiście firma od nasion (jeśli skiełkują, czego Ci życzę).

Jest podręcznik na ten temat (może są i inne) ale jak rok trzymałem w domu
to obawiam się, że więcej mi biblioteka nie pożyczy.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

24. Data: 2003-03-06 20:12:33

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):
[...]
> (P.S. Czy granaty w charakterze drugiej nagrody - hipotetycznej - mogłyby
> być?)

Czy masz Basiu na myśli te z zawleczką? (a może i bez?)
;-)
pozdr. Jerzy

25. Data: 2003-03-07 08:29:32

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>Czyli nastawiasz się na eksperyment (czę?ć do lodówki, czę?ci do

Zobaczymy :) cos wymysle (sam nie wiem, czy sie uda)

>(P.S. Czy granaty w charakterze drugiej nagrody - hipotetycznej - mogłyby
>być?)

Nie sadzilem, ze druga nagroda to tez nagroda rzeczowa :) Liczylem tylko na
jakas mala laurke na papierze czerpanym ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

26. Data: 2003-03-07 20:17:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zobaczymy :) cos wymysle (sam nie wiem, czy sie uda)
>
> Nie sadzilem, ze druga nagroda to tez nagroda rzeczowa :) Liczylem tylko
na
> jakas mala laurke na papierze czerpanym ;)

Małą? Wielką! I "winorośla" się być może przyłączą....licząc naturalnie na
jak naświeższe nasiona z włąsnej uprawy:-)

A poważnie, pisz, proszę, co Ci wyszło. Nie lubię porażek własnych, a ten
rhodochiton wlazł mi na ambicję.

Pozdrawiam, Basia.

27. Data: 2003-03-07 20:18:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> wrote in message

> sprawozdania!!!
> >
> Jest podręcznik na ten temat (może są i inne) ale jak rok trzymałem w domu
> to obawiam się, że więcej mi biblioteka nie pożyczy.

Do jednorocznych? Możesz coś bliższego napisać?

Pozdrawiam, Basia.

28. Data: 2003-03-07 22:27:33

Temat: Odp: Jakoś trzeba się odróżniać ;-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4avau$aef$...@a...news.tpi.pl...

> Małą? Wielką! I "winorośla" się być może przyłączą....licząc naturalnie na
> jak naświeższe nasiona z włąsnej uprawy:-)

Załatwione! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

29. Data: 2003-03-07 23:02:35

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisała:

> Do jednorocznych? Możesz coś bliższego napisać?

Trudno, póki ta książka stała u mnie na półce, to wiedziałem w którym
miejscu (to przypomina ten znany dowcip co powinien wiedzieć magister a co
profesor) i mogłem w każdej chwili sięgnąć. Ale jak przez mgłę pamiętam,
jest to podręcznik na temat sposobów jakimi zmusza się nasiona, aby
zakończyły stan uśpienia, składa się z ogólnego wstępu i praktycznych
wskazówek dla konkretnych roślin. Książka jest po rosyjsku, oczywiście nie
może zawierać wytycznych dla wszystkich roślin na świecie. Jak napiszesz
jakie gatunki Cię interesują, pójdę do biblioteki instytutowej i spróbuję
poszperać.

30. Data: 2003-03-08 08:20:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...

>rhodochiton wlazł mi na ambicję.

:)
To bedzie moje pierwsze starcie z rhodochitonem - moze zwycieskie.
Znajac znajac plennosc niektorych tredownikowatych, jesli wyrosnie i
zaowocuje, bedzie wiele nasion.

Pozdrawiam,
Bpjea

Cięcie winorośli