Jarosław Kaczyński

41. Data: 2017-10-25 10:24:37

Temat: Re: Jarosław Kaczyński
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 21:29, XL pisze:

> Pisałam: JEDYNIE fińskie gazety

Ty jednak jesteś mocno ociężała umysłowo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2017-10-25 12:04:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ty jednak jesteś mocno ociężała umysłowo.

Pewnie oczekiwałeś wskazania paluszkiem - tytuł, rocznik, numer i strona?
Dla takiego bystrzaka??? Po co?
LOL

--
XL

43. Data: 2017-10-25 12:34:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-25 o 12:04, XL pisze:

> Pewnie oczekiwałeś wskazania paluszkiem - tytuł, rocznik, numer i strona?

LOL :)

> Dla takiego bystrzaka??? Po co?

A co z twoją bystrością, skoro nie potrafisz podać źródła?
Podpowiedz mi jak się szuka nieistniejących informacji :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2017-10-25 13:57:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :)

> A co z twoją bystrością, skoro nie potrafisz podać źródła?
> Podpowiedz mi jak się szuka nieistniejących informacji :):)

Wśród tych wymazanych i zakazanych przez systemy i służby totalitarne.

Na TW Bolka też nie dostaniesz do ręki ,,źródeł", więc kapuś w związku z tym
wciąż może robić za (twojego) idola.
LOL

--
XL

45. Data: 2017-10-25 16:19:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-25 o 13:57, XL pisze:

> Wśród tych wymazanych i zakazanych przez systemy i służby totalitarne.

Genialne :)
Czyli możesz wymyślić dowolną bzdurę?
Jak ty odróżniasz fakty od bajdurzeń jakiegoś przygłupa, który twierdzi,
że Stalin dostał Nobla? Albo, że trują nas chemtrailsami? Albo, że świat
powstał w kilka dni..?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2017-10-25 18:21:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Genialne :)
> Czyli możesz wymyślić dowolną bzdurę?
> Jak ty odróżniasz fakty od bajdurzeń jakiegoś przygłupa,

Do tego ,,przygłupa" daleko ci jak na Marsa. Albowiem był to profesor
Politechniki Warszawskiej i znany w środowisku naukowiec.

> który twierdzi,
> że Stalin dostał Nobla? Albo, że trują nas chemtrailsami? Albo, że świat
> powstał w kilka dni..?

No. To by było na tyle jeśli chodzi o twoje chamstwo. A teraz moje:
spierdalaj w podskokach.

--
XL

47. Data: 2017-10-25 19:06:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-25 o 18:21, XL pisze:

> Do tego ,,przygłupa" daleko ci jak na Marsa. Albowiem był to profesor
> Politechniki Warszawskiej i znany w środowisku naukowiec.

A obecny minister środowiska wierzy w chemtrailse :) Też jest znany.
I też mi do niego daleko. Bardzo daleko. Na szczęście :)

> No. To by było na tyle jeśli chodzi o twoje chamstwo.

Typowe dla pislamistów. Prawdę nazywają chamstwem.
Ale u was wszystko jest na odwrót :)

> A teraz moje:
> spierdalaj w podskokach.

Jak ty dobrze wiesz co zrobić, żebym nie musiał się z ciebie wyśmiewać :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2017-10-25 21:43:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Ale u was wszystko jest na odwrót :)

> Jak ty dobrze wiesz co zrobić, żebym nie musiał się z ciebie wyśmiewać :)

Ależ spierdalaj w podskokach i jak najbardziej ze śmiechem!

--
XL

49. Data: 2017-10-29 04:11:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 października 2017 17:58:59 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Oni, to znaczy kto?

> My, czyli kto?
>
> Wy, religianci? :)

> Twierdzisz, że religianci "tylko zazwyczaj" widzą swoją stronę?

moge ci powiedziec bezczelnie: ja NIGDY, przepraszam Caps Lock sam sie nacisnal,
nie patrze tylko na jedna, swoja czy nie swoja strone. oczywiscie te nigdy
traktuj na wszelki wypadek tylko jako prawie nigdy, bo zapewne
jako czlowiek moglem czegos nie zauwazyc.

> A tak naprawdę _zawsze_ są tolerancyjni, kochają ludzi (np.
> homoseksualistów),

nie tylko homoseksualistow, ale nawet tych, ktorzy ich okradaja.
i nie tyle, co kochaja, ale czuja do nich milosc lub im nic nie zarzucaja.
kochac wszystkich ludzi bez wzgledu na wszystko to domena Nieba.

> szanują prawa kobiet, nie mają problemów ze sprzedażą
> środków antykoncepcyjnych itd.?

prawem kobiet nie jest zabijanie wlasnych dzieci. szanuja zycie;
masz z tym jakis problem?
srodki antykoncepcyjne sa dozwolone przed zetknieciem sie
plemnika z jajeczkiem, oczywiscie pomijajac sytuacje ekstremalne.
innej, bardziej naturalnej granicy nie znajdziesz.

> Zaiste, dla prawdy to istotna różnica :):)
>
> W normalnym kraju to co tu wypisujesz mogłoby uchodzić za dowcip, nawet
> zabawny. W naszym kraju i innych państwach rządzonych przez fanatyków
> religijnych już takie zabawne nie jest.

dowcipem to jest myslenie tylko o wlasnej cipie:)

jacek

Dziś rocznica Fatimy
I nagle muzułmanie stali się mili
Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!