Jaruzelski

11. Data: 2020-04-12 12:01:39

Temat: Re: Jaruzelski
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.04.20 um 09:19 schrieb gazebo:

> jestes niedoinformowany, ludzie boja sie ludzi zeby na nich nie
> doniesli, tak jak na te kobiete w miescie Chelm co posprzatala przed
> drzwiami i wyniosla smieci a w nagrode otrzyma 5000 PLN nagrody w
> wyniku: uprzejmie donosze, przeciez mozna bylo posprzatac za nia i
> poprosic zeby smieci zsotawiala przed drzwiami, no ale mysliwym tez nie
> byla bo tylko oni moga do lasu, a i psa nie mial jej kto pozyczyc

https://tinyurl.com/qsbn6lb

Takie drobiazgi do mnie nie dochodza. ;-) Ale ogolna zasade chwytam:
zatomizowac spoleczenstwo - ludzie maja sie bac siebie, bo jeden ma
wirusa, drugi doniesie, a wladza wsadzi do ciupy lub wyrzuci pod most.
Ruki po szwam i czekaj!

Ktos niedawno wspominal niedawnych dyktatorow z okolic, np. Honeckera,
Ceaucescu, ale nie przypomnial ich ostatnich dni. ;-)

Btw.
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49756798586/i
n/album-72157713831668367/
Nie dotykalem tego ptaka! :-)
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

12. Data: 2020-04-12 13:48:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/04/2020 o 11:01, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> Ktos niedawno wspominal niedawnych dyktatorow z okolic, np. Honeckera,
> Ceaucescu, ale nie przypomnial ich ostatnich dni. ;-)

tak zle preziowi zyczysz, ojojojoj

> Btw.
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49756798586/i
n/album-72157713831668367/

> Nie dotykalem tego ptaka! :-)

wybierz sie sie do Cardiff, setkami mozna deptac

--
gazebo

13. Data: 2020-04-12 15:22:53

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.04.20 um 13:48 schrieb gazebo:

> tak zle preziowi zyczysz, ojojojoj

n/album-72157713831668367/

> wybierz sie sie do Cardiff, setkami mozna deptac

Ja mam jakis kilometr do pierwszego stawu, lasy zaczynaja sie prawie pod
domem, a do miasta musze rowerem z 15 minut jechac (samochodem podobnie).

14. Data: 2020-04-13 02:46:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-12 09:20, gazebo wrote:

> dawaj petycje, podpisze

//bylo pisac lata temu...

15. Data: 2020-04-13 03:47:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-12 15:22, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> domem, a do miasta musze rowerem z 15 minut jechac (samochodem podobnie).

//ile po drodze takich widziales...?

https://www.youtube.com/watch?v=LhNApFuW1SU

16. Data: 2020-04-13 07:44:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

ja mam labedzie przez okno, a Cardiff: https://tinyurl.com/tka558h

--
gazebo

17. Data: 2020-04-13 07:46:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/04/2020 o 01:46, Izaura pisze:

> //bylo pisac lata temu...

a umiales pisac? lata temu? :]

--
gazebo

18. Data: 2020-04-13 07:58:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

moje prywatne :-) https://wrzucplik.pl/pokaz/2006367---tcvs.html

--
gazebo

19. Data: 2020-04-13 15:38:30

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.04.20 um 03:47 schrieb Izaura:

n/album-72157713831668367/

> //ile po drodze takich widziales...?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=LhNApFuW1SU

Niestety nie dotarlem tam, bo mialem lepsze zajecie.

http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/4196079,2,1,Koron
a1.html

Ale przed laty cos takiego widzialem

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/37183360246/i
n/album-72157686995066423/

20. Data: 2020-04-14 02:20:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-13 07:58, gazebo wrote:

n/album-72157713831668367/

> moje prywatne :-) https://wrzucplik.pl/pokaz/2006367---tcvs.html

//ubral bys sie jakos ladnie do tego zdjecia... w biala koszule i krawat
a nie tylko dress i dress...

A teraz Towarzyszki i Towarzysze...
Szalenstwo Szustaka w ktorym jest Metoda! [ReligiaPreczCzyliBlogos lawionaPandemia!] ;P
Znany lekarz zachęca do udziału w wyborach
Chiński skrót?
Zgnojony naród, to najlepszy nawóz na wielkość dyktatora.