Jaskra

1. Data: 2004-04-13 19:05:02

Temat: Jaskra
Od: "Ewa K." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podwyzszone cisnienie w oku ,jest to zapewne jeden z objawow jaskry
.Prosze podac mi wiecej szczegolow na temat tej choroby ,czy mozna
powstrzymac jej rozwoj .Bede wdzieczna za wyjasnienie ,pozdrawiam Ewa.

2. Data: 2004-04-13 19:47:04

Temat: Re: Jaskra
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam podwyzszone cisnienie w oku ,jest to zapewne jeden z objawow jaskry
> .Prosze podac mi wiecej szczegolow na temat tej choroby ,czy mozna
> powstrzymac jej rozwoj .Bede wdzieczna za wyjasnienie ,pozdrawiam Ewa.

proponuje wrzucic do wyszukiwarki np w google haslo: jaskra, ewent.
przejrzec nasze archiwum.
O jaskrze jest napisane wiele ksiazek, wiec nie sposob tu wszystko
przepisac.

casus

3. Data: 2004-04-13 20:33:56

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c5hdkv$2v0$...@t...icpnet.pl,
Ewa K. <e...@o...pl>:
> Mam podwyzszone cisnienie w oku ,jest to zapewne jeden z objawow
> jaskry .Prosze podac mi wiecej szczegolow na temat tej choroby ,czy
> mozna powstrzymac jej rozwoj .Bede wdzieczna za wyjasnienie

Poczytaj:
http://jaskra.org/pac_home.htm

No i porozmawiaj ze swoim lekarzem - sporo zalezy od tego, jaki typ jaskry
masz, jaki jest obecnie stan Twojej siatkowki, etc.

--
Robert

usunąłem kleszcza..ale swędzi. co robic? ? ?
jaka roznica miedzy wymazem z pochwy a wymazem z szyjki macicy
kolano i smarowanie
Re:Dermatologia
Re: [albertan] lekarz prorok