Re: Jaskra - przeciwskazania trybu życia

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jaskra - przeciwskazania trybu życia
Date: Fri, 25 Jan 2008 22:22:11 +0100

> P.s. Są w ogóle jakieś przeciwskazania "życiowe" w jaskrze?

Nie nosić ciężarów!
Utrzymywać RR w normie.
W razie nadwrażliwości na światło, nosić przyciemnione okulary;p

--
Pozdrawiam :)
JM

bzdura, bzdura, bzdura!!!!!!!!!!!. Nie wiem, dlaczego radzisz cos, o czym
nie masz zielonego pojecia, malo tego, mozesz zaszkodzic. I w tym przepadku
nawet bardzo mozesz zaszkodzic.
Autor pytania wyraznie zasugerowal, ze chodzi o jaskre waskiego kata
przesaczania. I tutaj nalezy wystrzegac sie stonowanego swiatla, ciemnosci,
okularow p-slonecznych - poniewaz wtedy zrenica sie rozszerzy i spowoduje
zablokowanie kata przesaczania. Z tego wyniknie atak jaskry - bardzo
bolesny, ktory nie zahamowany w pore moze doprowadzic do slepoty.
Nieodwracalnej.

Stad moja sugestia- nie robcie sie madrzy, jak sie na czyms nie znacie.

casus

ps: zagladnalem tu przypadkowo, poniewaz kiedys powiedzialem, ze odchodze.
Mialem nie zajmowac zadnego stanowiska, ale "porada", ktora powaznie moze
zagrazac zdrowiu pacjenta przewazyla nad moja obietnica. Stad moja reakcja.
Jednakze nic juz wiecej nie napisze i ponownie sie zegnam z lista.
Pozdrawiam tych lekarzy, ktorzy jeszcze maja cierpliwosc polemizowania z
trolami i pseudomedycyna.