Jazda na resztkach?

321. Data: 2016-01-18 14:44:03

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-13 o 13:26, krys pisze:

> A to nie był syrop suszony na słońcu i owijany?

> Pierogi z kotem robione też? ;-)
po co kot? Nie wystarczyłby ci Beduin (chyba, bo przestałem odróżniać te
plemiona) robiący kulki z ryżu rękami mytymi chyba gdzieś koło 2000
roku, maczający je w sosie i własnoręcznie wpychający je tzn te kulki
gościowi do ust? I to jest najwyższy poziom szacunku dla gościa. Zwykły,
szary turysta tego nie uświadczy...
pozdr
Stefan

---
Avast.

322. Data: 2016-01-18 14:47:01

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-13 o 20:38, krys pisze:
> Jarosław Sokołowski wrote:
>
> Pańska Skórka też niczego sobie;-)

Miodzik turecki tez może być, że o misiach na wodzie cmentarnej nie
wspomnę... :)
pozdr
Stefan

---
Avast.

323. Data: 2016-01-19 12:08:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2016 o 12:37, Trefniś pisze:

> "Jeśli nie masz" - a cóż to za pokrętna logika?

Trefna logika, kiedy kontekst umyka. Trefnisiu.

> EOD to była _propozycja_ (aktualna) - jako dobry terapeuta nie
> zostawiam potrzebujących!

Cura te ipsum, medice.
Jednak wciąż mam nadzieję, że ten "terapeuta" to kolejny nieudany żart...

Ewa

324. Data: 2016-01-29 11:34:18

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 18:41, XL pisze:

> Kobita nie ma pojęcia o handlu zagranicznym. Myśli, że partnerów w
> handlu wybiera się podług politgramotnego okólnika. Wg niej Hunia
> handluje tylko sama ze sobą - takim ryżem albo daktylami, czy ropą i
> gazem na ten przykład :-DDD Litość bierze, że takie ludzkie
> bezmóżdża istnieją, w dodatku nierzadko kreując rzeczywistość
> innym...

Cóż, dobrze, że ty masz pojęcie. Pewnie się uczyłaś na tych samych
studiach, na których bawiłaś się językami zapytań. Pewnie tam też
powiedzieli ci o choinkach.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

325. Data: 2016-01-29 11:37:56

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 14:22, Trefniś pisze:

> Czyli na razie tylko życzliwie doradzasz wyjazd z kraju? Bo kiedy
> "odzyskacie" władzę, nie będzie już tak łagodnie?

jacy my? Z kimś mnie mylisz.

> Nieważne, czy to będzie "Szetyna", czy "Swetru" - trzeba wrócić na
> jedynie słuszną drogę.
>
> Nie ma tak łatwo, niektórzy tu zostaną. Nie cieszcie się.

Ja się wcale nie cieszę. Uwierz mi, ani trochę.

> Nie przesadzaj. Jesteśmy zbyt wielkim rynkiem zbytu. To, co tu
> pakują w formie dopłat, wraca do nich z nawiązką (szczególnie nie
> zapominaj choćby o taniej sile roboczej, czy o potencjale
> demograficznym).

Tak, wiem, naprotechnologia :D Będzie nas jak mrówków :D

> Ale oni (myślę o politykach okrągłostołowych et consortes) już dawno
> zrobili tu jeden wielki Pewex. Tylko proporcje się zmieniły. Kiedyś w
> nich szukałaś produktów importowanych z tzw. wolnego świata. A teraz
> to polskich produktów trzeba szukać.

Gdzie trzeba szukać? Jest mnóstwo polskich produktów.
Ale będzie ich mniej, jeśli ludzie przeniosą firmy do krajów, które są
bardziej przyjazne biznesowi.

326. Data: 2016-01-29 11:40:23

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 12:31, krys pisze:
> [...]
ps.com...

Widzę, że warto zadedykować mastiemu poniższą "propagandę":
k-uzasadnione-

wezwanie-niemcow-by-bronili-swoich-kobiet-a-nie-nasz
ej-demokracji-budzi-
> az-

> Uważasz, że zawsze musi Ci ktoś pluć w twarz?

Uważam, że właśnie polski rząd się o to prosi.

> Zresztą, zawsze możesz skorzystać z własnej rady i jechać pod
> skrzydła Merkel.

Nie wiesz, czy mogę. Rozumiem, że nie widzisz żadnej wartości dodanej
wynikającej z bycia częścią Unii i strefy Schengen?

327. Data: 2016-01-29 11:42:39

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 11:48, XL pisze:
> [...]
[...]
> Spoko. Wyjdziemy bez wyjazdu. Ale Ty masz drogę wolną wszak -
> Schengen jeszcze dziala, spiesz się :-D [...]

Wyjdźcie. Jak to mówią - Polak przed szkodą i po szkodzie głupi.
A jak już wyjdziecie, to otoczcie się jeszcze drutem kolczastym.

328. Data: 2016-01-29 11:49:19

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-17 o 23:54, samya pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
k-uzasadnione-wezwanie-niemcow-by-bronili-swoich-kob
iet-a-nie-naszej-demokracji-budzi-az-taka-wscieklosc

> A bo niby z jakiej przyczyny ? To jest moj kraj, tu mam swoj dom,
> rodzine, prace. Jak Ci sie bardziej UE spodobalo, to sobie emigruj i
> zmywaj, badz rob cos bardziej pozytecznego. @

Z jakiej niby przyczyny mam wyjeżdżać?
Tu jest mój kraj, tu mam swój dom, rodzinę, pracę.
Jak ci się bardziej podobało bez UE trzeba było iść na referendum. A jak
ci się w Unii nie podoba, to sobie wyjedź na Białoruś, emigruj i zmywaj,
bądź rób coś bardziej pożytecznego.

329. Data: 2016-01-29 11:51:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-18 o 00:06, XL pisze:

> [...]
Niech wdraża. Wiesz, gdzie to mamy.A najlepiej niech nas wyrzucą z

> Otóż właśnie. Będzie mnie wyganiało toto z MOJEGO kraju, bo chce mi

toto co nazywa się xl może kogoś wyganiać z jego kraju? Niech toto może
zmieni tabletki? Janda mówiła, że są na to plastry, jak menopauza
dokucza, może przylep sobie taki?

330. Data: 2016-01-29 12:35:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 11:37 ikka <i...@n...pl> pisze:

> W dniu 2016-01-16 o 14:22, Trefniś pisze:

(...)

> jacy my? Z kimś mnie mylisz.

Czyli propozycja wyjazdu w twoim imieniu, ale już refleksja "komu to na
rękę" trochę cię przerasta.
Nikt nie jest doskonały.

(...)

> Ja się wcale nie cieszę. Uwierz mi, ani trochę.

No toż właśnie piszę jak komu mądremu - nie ciesz się, bo niektórzy tu
zostaną!

(...)

> Tak, wiem, naprotechnologia :D Będzie nas jak mrówków :D

Nie kombinuj.
Jak na razie Polki chętniej rodzą poza Polską niż w kraju. Ale także
chętnie wyjeżdżają z dziećmi urodzonymi w Polsce. Z Polski wyjeżdżają też
najchętniej kobiety w wieku najbardziej sprzyjającym prokreacji. Będzie
nas (rozumiem, że czujesz się Polką) mniej, niż być mogłoby. Bo dzieci
(także te in spe) "wyjeżdżają" stąd.

Jak rozmawiać, kiedy niezrozumiałe zdania złożone...

--
Trefniś

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?