Jazda na resztkach?

341. Data: 2016-01-29 20:19:07

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 19:28 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Nie wiem, czy to pomoże, ten pan się gubi we własnych zeznaniach.
> Jeszcze kilka postów wyżej pisał z dumą o naszym rzekomym potencjale
> demograficznym.

Wiem, "mi polszczyzna zgrzyta", jak pisałaś onegdaj.
Ty rzeczywiście nie rozumiesz słowa pisanego, czy tylko udajesz?
Tylko nie przenoś dyskusji na kolejne grupy, snując się za mną jak
markietanka.

Pozostałych czytającym wytłumaczę - pisałem, że Polki swój potencjał
demograficzny (coraz gorszy) _wywożą_ z kraju, rodząc Niemców, Anglików
etc.
Ale żeby to zrozumieć, to trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.

Zresztą - EOD.
Szkoda mojego czasu. Ikka daje jakieś szanse na dyskusję, a nadmiar
testosteronu u Ewy to tylko piana...
Ech...

--
Trefniś

342. Data: 2016-01-29 20:55:47

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 stycznia 2016 20:08:47 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> Dla mnie wystarczającym powodem wielkiej ulgi po przegranej PO, jest
> uwolnienie nas wszystkich od nieudaczników i ludzi bez pomysłu na kraj.
> Czekających, jak nas "rozegrają" inni.

Dokładnie. W tym od karykatur typu Kopacz - podpidujących w tajemnicy przed narodem
zalanie Ojczyzny muzułmańską afryykańską plagą i równocześnie bezczelnie i jawnie
planujących opuszczenie Polski w pierwszym momencie, gdy coś pójdzie nie po myśli.
Nic innego nie mogło tak Polaków rozjuszyć.
Uważam, że właśnie to, a nie co innego, stało sie kroplą przepełniającą puchar
goryczy obywateli i ostateczną przyczyną pogromu PO w wyborach. Głupia córeczka
Kopacz i jej równie głupia i żenująca mamusia w 5 minut załatwiły PO na cacy, no nic,
tylko powinniśmy im obu DZIĘKOWAĆ, bo ludzie poszli po rozum do głowy w trybie
przyspieszonym i zdążyli przed wyborami przemyśleć, jakie debilstwo nimi rządziło
ostatnie 8 lat!
3-]

343. Data: 2016-01-29 21:20:12

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 20:55 XL <n...@g...com> pisze:

> [...]
> ludzie poszli po rozum do głowy w trybie przyspieszonym i zdążyli przed
> wyborami przemyśleć, jakie debilstwo nimi rządziło ostatnie 8 lat!

Przyczyny mogły być różne, każdy miał swoje :)

Dla mnie niesłychanie ciekawym zjawiskiem socjologicznym była "ludowa"
mądrość, w którą przed wyborami zwyczajnie nie wierzyłem. Ale serce miało
nadzieję :)

Byłem przekonany, że zgodnie z "podpowiedziami" Polacy zagłosują na
Bul-Komorowskiego, a później na PO.
Podpowiedzi były dość przekonujące - "większość będzie głosować na PO, a
miliony się nie mylą" (to sondaże pod obstalunek), oraz "pijany Komorowski
musiałby na przejściu dla pieszych zabić ciężarną zakonnicę, żeby przegrać
wybory" (zresztą sondaże też były jednoznaczne).

A jednak wbrew tym "samograjom", ludowa mądrość wygrała :)
To chyba instynkt samozachowawczy!

Może lepiej zmienić temat i wrócić do tematu grupy?
Bo jedni liżą rany, inni świętują zmiany - a jeść trzeba :)

--
Trefniś

344. Data: 2016-01-29 22:21:16

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 stycznia 2016 21:20:16 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> Przyczyny mogły być różne, każdy miał swoje :)

Różne i mnóstwo, bo 8 lat to mnóstwo zawiedzionych nadziei. Ale napisałam tej
ostatniej kropli goryczy, która przepełniła kielich i była nią niewątpliwie
działalność pożal się Boże premier - POkopacz.

> Dla mnie niesłychanie ciekawym zjawiskiem socjologicznym była "ludowa"
> mądrość, w którą przed wyborami zwyczajnie nie wierzyłem. Ale serce miało
> nadzieję :)

Moje też, wielką. I się spełniła. Polska baśń ludowa o śpiacych rycerzach nie
powstała bez powodu - gdy trzeba, nasz naród potrafi obudzić się z uśpienia i to była
własnie jedna z tych sytuacji.
Serce roście, Polacy nie gęsi i swój jężyk... tzn nie dali się oskubać do reszty z
pierza...

> [...]
>
> Może lepiej zmienić temat i wrócić do tematu grupy?
> Bo jedni liżą rany, inni świętują zmiany - a jeść trzeba :)

Tia, własnie kończymy z MŚK tort bezowy po wczorajszej sąsiedzkiej imprezie, który
nb. zebrał najwyższe zachwyty i peany, a nawet ci na odchudzających dietach polegli
sromotnie na krótkim dystansie (tj zaraz po spojrzeniu na niego) i jeszcze
spałaszowali dokładkę :-D
Ale że był XXL, no to nie daliśmy mu rady i pomimo rozdysponowania sporej części na
wynos trzeba było sie rozprawić z pozostałą ćwiartką dziś, tj we dwójkę :-D

345. Data: 2016-01-30 12:43:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka wrote:

> Widzę, że warto zadedykować mastiemu poniższą "propagandę":
k-
uzasadnione-

> wezwanie-niemcow-by-bronili-swoich-kobiet-a-nie-nasz
ej-demokracji-budzi-

Polakiem!

> nie, nie tam a jak tam negocjacje z Rosją? Oddali już wrak i
> przeprosili za polskie obozy? A komentarze w prasie zagranicznej
> czytałaś?
Nasze sprawy z Rosją, to nie tylko wrak. "Polskie obozy" to płyną z zupełnie
innej strony, i nawet nikt nie śmiał do tej pory zaoponować.
Ale słyszałam wypowiedź Putina na temat Słowian:
https://www.youtube.com/watch?v=RQKaoO2QEqo

> Jeżeli jest to xl z całym jej chamstwem - nie, nie przeszkadza. Natomias
> jeśli ty poczuwasz się do jej obrony to to już nie mój problem.

Akurat wysłałaś XL na skutek jej propozycji (w rozmowie z samyą), żeby nas z
unii wylali.
Ja sie nie poczuwam do obrony XL, tylko obrony stanowiska - mnie się
sytuacja też nie podoba i mam prawo zaprotestować, kiedy ktoś nas (podobnie
myślących) chce wywalać z własnego domu.

> No i co nam zostanie jak wyjdziemy z Unii i Schengen? Uważasz, że będzie
> nam lepiej? Gospodarka rozkwitnie, a rząd zmądrzeje? Putinowi zmięknie a
> stosunki z Niemcami ulegną poprawie? Polscy producenci powstaną z kolan
> i zaleją świat swoimi produktami? Rynek stanie się rynkiem pracownika?
> Rozszaleje się innowacyjność? Mądrość rozleje się po sejmowych ławach?
> Cóż, obyś miała rację.

Może tak, może nie. Może wystarczy bycia wasalem.Przy wchodzeniu dso unii
nie taka była umowa. Może w końcu dogadamy się i będziemy współpracować w
ramach Grupy Wyszehradzkiej?. Może spokojnie będziemy wysyłać nasze świnie,
jabłka i kartofle na wschód, zamiast dostawać po dupie w ramach sankcji
(które jakoś holenderskich świń nie dotyczyły).

J.

www.kontestacja.com

346. Data: 2016-01-30 13:22:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2016 o 12:43, krys pisze:
> Nasze sprawy z Rosją, to nie tylko wrak. "Polskie obozy" to płyną z zupełnie
> innej strony, i nawet nikt nie śmiał do tej pory zaoponować.

Nie, no bez przesady, reakcja była (jeśli o tym przypadku piszesz):
http://www.tvp.info/23772387/rosyjskie-media-nazwaly
-niemiecki-oboz-w-sobiborze-polskim-obozem-smierci

Chyba że już w ogóle nie można wierzyć reżimowym wiadomościom.

> Może tak, może nie. Może wystarczy bycia wasalem.Przy wchodzeniu dso
> unii nie taka była umowa. Może w końcu dogadamy się i będziemy
> współpracować w ramach Grupy Wyszehradzkiej?

To może naprawdę od razu RWPG?

> . Może spokojnie będziemy wysyłać nasze świnie, jabłka i kartofle na
> wschód, zamiast dostawać po dupie w ramach sankcji (które jakoś
> holenderskich świń nie dotyczyły).

Akurat polskie jabłka sobie bardzo dobrze poradziły bez udziału Rosji,
nawet lepiej. Też na wschodzie, tylko tym dalszym.

Ewa

347. Data: 2016-01-30 14:00:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2016 o 13:38, krys pisze:

-niemiecki-oboz-w-
> sobiborze-polskim-obozem-smierci
>
> Mam na myśli raczej Auschwitz. I inna stronę świata.

No ale to akurat najświeższy przypadek.

> Kiedyś mozna było?

Reżimowym? Nie.

> A czym się rózni od UE?

Wielkim Bratem. :/
To skąd w takim razie jakiś znowu pomysł Unii Wyszehradzkiej? Z jednych
ramion pchać się w drugie? Neurotyczne poszukiwanie idealnego partnera,
zamiast nauczyć się żyć mądrze z jednym, choćby niedoskonałym?

Ewa

348. Data: 2016-01-30 14:54:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

-niemiecki-oboz-w-

> No ale to akurat najświeższy przypadek.

Ale nie najliczniejszy i notoryczny.
Ja wiem, że ze wschodu też mają za uszami.

> Reżimowym? Nie.
Ano właśnie.

> Wielkim Bratem. :/

Dokładnie. Czerwone na niebieskie, sierp i młot na gwiazdki, Moskwa na
Brukselę.

> To skąd w takim razie jakiś znowu pomysł Unii Wyszehradzkiej? Z jednych
> ramion pchać się w drugie? Neurotyczne poszukiwanie idealnego partnera,
> zamiast nauczyć się żyć mądrze z jednym, choćby niedoskonałym?

Mogliśmy pozostać w związku sowieckim. Mieliśmy głupi pomysł, ze nam się nie
podoba. Potem wpadlismy na pomysł współpracy z zachodem. Ale znów sie
okazało, że współpraca ma polegać na tym, że oni nam powiedza, co i jak i
kiedy mamy robić, a my ewentualnie możemy u nich zapierniczać. Jak
zasłużymy. A miała być współpraca.

Unia Wyszehradzka ma byc zwiazkiem partnerskim ( jak już przy związkach
jesteśmy) a nie jak do tej pory , gdzie Pan nam mówił, gdzie nasze miejsce
przy zlewie.

J.

www.kontestacja.com

349. Data: 2016-01-30 15:43:29

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Dokładnie. W tym od karykatur typu Kopacz - podpidujących w tajemnicy przed narodem
zalanie Ojczyzny muzułmańską afryykańską plagą

o ROTFLu weekendowy.
ale się boisz

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

350. Data: 2016-01-30 17:15:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2016 o 14:54, krys pisze:
> Unia Wyszehradzka ma byc zwiazkiem partnerskim ( jak już przy
> związkach jesteśmy) a nie jak do tej pory , gdzie Pan nam mówił, gdzie
> nasze miejsce przy zlewie.

Ma być, ma być, a jak na razie to już Orban mówi nam, co mamy robić.
Poza tym - jakie znaczenie w świecie, czy choćby w Europie, miałaby
jakaś tam unia wyszehradzka? Z czym? Bądźmy realistami.

Ewa

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?
Re: przecier (słoikowy)