Re: Je?li kobieta może kochać...cd.

1. Data: 2000-01-25 12:20:35

Temat: Re: Je?li kobieta może kochać...cd.
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul <m...@p...onet.pl> zapisuje:

> Milosc to wg mnie cos znacznie wiecej niz dobre samopoczucie w lozku i
> przyjemne zaspokajanie czasu z ciekawa osoba - ale pewnie pojmuje to
> zbyt romantycznie i tym samym holduje utopii.
> K.

Masz racje. Z chemicznego punktu widzenia to tzw. "burza katecholaminowa",
ktora pozniej plynnie przechodzi moze juz nie w burze, ale w "deszczyk"
endorfin ;-)
I dzieki Bogu, ze jeszcze sa romantycy, a nie tylko "chemicy".

Pozdrawiam cie Romantyku :-)
Marlena

1. Data: 2000-01-25 20:36:37

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>endorfin ;-)
>I dzieki Bogu, ze jeszcze sa romantycy, a nie tylko "chemicy".

Więc pozostaje jeszcze kwestia wyboru...
Wyboru jak będziemy traktować miłość...

Czy to oznacza że kocha się kogoś dla zalety?
Ten ma to tamten tamto... A gdzie jest ten On....?
'przyjaciel człowieka'... no właśnie... to wszystko bardzo dziwne i
zagmatwane...

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"

1. Data: 2000-01-26 10:15:54

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ten ma to tamten tamto... A gdzie jest ten On....?
> 'przyjaciel człowieka'... no właśnie... to wszystko bardzo dziwne i

kochankiem i PRZYJACIELEM?
kosmo

1. Data: 2000-01-26 12:30:53

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>kochankiem i PRZYJACIELEM?

Jasne... IMO powinien być jednocześnie...

1. Data: 2000-01-26 12:48:39

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

bary wrote:

> [...]

A ja takiego znam... to znaczy, mógłby nim być, gdybym powiedziała TAK.
ale w międzyczasie dużo sie porobiło i zakochałam się w kims innym...kto
nigdy nie będzie tym pierwszym. I co teraz?????????????
A.

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-01-26 16:48:00

Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

> ------Poruszyles ciekawy temat. Czy jest mozliwe aby mezczyzna byl mezem,
kochankiem i PRZYJACIELEM?
kosmo

Przepraszam, czy z tymi wymaganiami to chodzi o jednego czlowieka, ktory
laczylby w sobie umiejetnosci bycia mezem, kochankiem i przyjacielem?
Chyba mam taki egzemplarz - chociaz opcji "MAZ" jeszcze nie wyprobowalam.
Ale jestem dobrej mysli.
I jeszcze jedno - czy takie osobniki posiadaja dozywotnia gwarancje?

Mt.

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Re: Je?li kobieta może kochać...cd.
'być na fali'?... my little reflection
Re: Je?li kobieta może kochać...cd.
problemy wych w rodzinie alkoholowej
Psychologia polityczna - jaka literatura?