Jej! jak ja tego pragnę! :-)

1. Data: 2005-06-13 18:35:41

Temat: Jej! jak ja tego pragnę! :-)
Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczki,

Mam tym razem nadzieję, że mój wpis ukaże się na forum (ciągłe problemy z
łączem i kompem, a w pracy mogę jedynie czytać).

Trafiłam na piękny obrazek, do którego niestety nie ma schematu (link
załączony). Dziewczyny, już teraz jestem wdzięczna za przesłanie na priva
lub podanie linka. I z góry bardzo, bardzo dziękuję.

Pozdrawiam,
Małgorzata (o...@g...pl)

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=83367&PhotoID=776098

2. Data: 2005-06-14 05:37:09

Temat: Re: Jej! jak ja tego pragnę! :-)
Od: "Władysława-Dziunia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "om" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> załączony). Dziewczyny, już teraz jestem wdzięczna za przesłanie na priva
> lub podanie linka. I z góry bardzo, bardzo dziękuję.

Poleciało na priv. Pozdrawiam
Dziunia-Kwidzyn

3. Data: 2005-06-14 11:04:49

Od: "Daria" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ID=83367&PhotoID=776098

> Jeśli byłoby to mozliwe ja takze prosze o ten schemat. Jest piękny!!!

Dziękuję,

Daria

4. Data: 2005-06-14 18:19:48

Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> załączony). Dziewczyny, już teraz jestem wdzięczna za przesłanie na priva
> lub podanie linka. I z góry bardzo, bardzo dziękuję.

Serdecznie wszystkim dziękuję za schemat! Już nie mogę się doczekać chwili
wzięcia igły do ręki :-)
Mam jednak problem z kluczem kolorów - tu znowu gorąca prośba do Was
(uśmiecham się szeroko). Zupełnie nie wiem, jak bedę mogła sie Wam
odwdzięczyć...

Pozdrawiam,
Małgorzata (Suwałki-Warszawa)

5. Data: 2005-06-15 05:17:58

Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam jednak problem z kluczem kolorów - tu znowu gorąca prośba do Was
> (uśmiecham się szeroko). Zupełnie nie wiem, jak bedę mogła sie Wam

Mam już wszystko :-) Dziękuję! Schematy super!

6. Data: 2005-06-15 14:13:51

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam jednak problem z kluczem kolorów - tu znowu gorąca prośba do Was
> (uśmiecham się szeroko). Zupełnie nie wiem, jak bedę mogła sie Wam
> [...]
ja również proszę o klucz i z góry dziękuję Ewa

"Robótka, piwo i rock'n'roll"
XXX - link od Malgosi!
[xxx] szukam małych ogrodowych
[szukam] szycie wykroje