Jerzego szukajmy!

1. Data: 2001-11-12 10:48:20

Temat: Jerzego szukajmy!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Nie odczuwacie braku?
Od jakiegoś czasu, gdy Bogusława nominowałem w konkursie, Jerzy jakoś
nam zaniknšł, przymilkł......
Wolę walki stracił??????
Jerzy! Do dzieła!
No... chyba, że brak Ci czasu bo superstronę opracowujesz ze zdjęciami
Twojego ogrodu, że o jego części winniczej nie wspomnę! :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2001-11-13 12:11:14

Temat: Re: Jerzego szukajmy! - po co? skoro się nie zgubił?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie odczuwacie braku?
Nie, mam wrażenie, że cały czas go widzę i słyszę.

> Od jakiegoś czasu, gdy Bogusława nominowałem w konkursie, Jerzy jakoś
> nam zaniknął, przymilkł......
Słuchaj, nie udawaj, że nie wiesz dlaczego.
Tak sobie pomyślałem, że jak nie będę Bogusławowi robił konkurencji to
może i on dostanie. (Jakbyś miał wygraną w kieszeni to też byś ustąpił
pola innym. :-)))

> Wolę walki stracił??????
> Jerzy! Do dzieła!
> No... chyba, że brak Ci czasu
Prawie dobrze mówisz [bo głośno] ale jest w tym trochę prawdy.
Dostałem płytkę od Marka Darowskiego [za co serdecznie dziękuję] no i
trochę ją testuję. A jest co. :-)))

Pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2001-11-13 12:21:47

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> Nie, mam wrażenie, że cały czas go widzę i słyszę.

Osobliwe..... :-))))))))))))) Lustro? Narcyzm i mowienie do siebie???? :-)

> Słuchaj, nie udawaj, że nie wiesz dlaczego.

Wiem. Póki co, z racji milkliwości ostatniej, mojej nominacji jeszcze nie
masz.....

> Tak sobie pomyślałem, że jak nie będę Bogusławowi robił konkurencji to
> może i on dostanie.

Tu się z Tobš w pewnym sensie zgadzam. Jemu Magia Ogrodow jest pewnie
bardziej potrzebna jak Tobie! :-)))) Ale duch walki w Tobie
zaniknšł......:-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2001-11-13 13:44:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobliwe..... :-))))))))))))) Lustro? Narcyzm i mowienie do siebie????
:-)
Czasami trzeba pobyć i pogadać z kimś mądrzejszym od siebie. ;-)))

> Wiem. Póki co, z racji milkliwości ostatniej, mojej nominacji
> jeszcze nie masz.....
Odbieram to jako sekowanie. Przecież to nie moja wina, że ten !@#$%^&*(+)
serwer news.icm.edu.pl ma czkawkę jak po przepiciu i nie trzeźwieje niemal
od miesiąca.

> Tu się z Tobą w pewnym sensie zgadzam. Jemu Magia Ogrodow jest pewnie
> bardziej potrzebna jak Tobie! :-))))
A o co tu walczyć skoro najlepszy numer już został wydany? :-O
Zresztą który to Nr.???

> Ale duch walki w Tobie zaniknął......:-)
Wiesz co, wrażliwy jestem bardzo na krytykę, strasznie się przejąłem uwagą
Rafała i dlatego staram się być łagodny jak baranek czy wręcz jak O :-)
Nota bene - nie mam w zwyczaju kopać leżącego (leżących). ;-)))

Pozdrawiam Jerzy :-)))

5. Data: 2001-11-13 14:02:56

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> Odbieram to jako sekowanie. Przecież to nie moja wina, że ten !@#$%^&*(+)
> serwer news.icm.edu.pl ma czkawkę jak po przepiciu i nie trzeźwieje niemal
> od miesišca.

A co nie masz kont pocztowych na wp., fm., czy onet????
No nie łżyj! Każdy ma!

> A o co tu walczyć skoro najlepszy numer już został wydany? :-O
> Zresztš który to Nr.???

Postawisz piwo jak zgadnę?
Czyżby OSTATNI?????? :-)))))) ( to jest strasznie brodaty dowcip!)

> Wiesz co, wrażliwy jestem bardzo na krytykę, strasznie się przejšłem uwagš
> Rafała i dlatego staram się być łagodny jak baranek czy wręcz jak O :-)

Moje tępota nie wyczuwa co to jest O. :-((((
Jednakże co do łagodności.... Nie odróżniasz "łagodny jak baranek" od "łagodny
jak baran" ??????

> Nota bene - nie mam w zwyczaju kopać leżšcego (leżšcych). ;-)))

A Ty znowu o babach.... :-(
Jednak masz racje, rzeczywiście nie uchodzi....
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2001-11-13 14:40:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co nie masz kont pocztowych na wp., fm., czy onet????
> No nie łżyj! Każdy ma!
NIE MAM!!!

> Czyżby OSTATNI?????? :-)))))) ( to jest strasznie brodaty dowcip!)
Nie załapałeś, miałem na myśli ten z wstą...

> Moje tępota nie wyczuwa co to jest O. :-((((
O :-) O :-) O :-)
To są trzy aniołki.

> Jednakże co do łagodności.... Nie odróżniasz "łagodny jak baranek" od
"łagodny
> jak baran" ??????
Nie, a jak to się robi?

> A Ty znowu o babach.... :-(
> Jednak masz racje, rzeczywiście nie uchodzi....
Gentelman, jako żywo.
Pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2001-11-18 18:39:08

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
>Dostałem płytkę od Marka Darowskiego [za co serdecznie dziękuję] no i
>trochę j? testuję. A jest co. :-)))

No i ....
Tak czekam i czekam, napisz cos.

Pozdrawiam
Jurek

8. Data: 2001-11-19 09:13:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i ....
> Tak czekam i czekam, napisz cos.
Dużo tego jest do oglądania, i obsługa trudniejsza niż być powinna dlatego
jeszcze wykaz odrobinę cierpliwości.
Poza tym, sądzę, że na tym etapie [wersji] bardziej uzasadnione będzie
wymienianie uwag na priv.
Pozdrawiam Jerzy

Coz mialam zrobic? Oddac sie musialam...
okrywanie poziomek na zimę
Datura przechłodzona i przesadzanie krzewów?
Wymiana
czy ktos probowal wychodowac Platany z nasion ?