Jesion wyniosly - pendula

11. Data: 2005-03-29 20:50:04

Temat: Re: Jesion wyniosly - pendula
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:d2ccbb$sm0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hejka. A nie za wcześnie trochę? :-)

Nie :-). Ja dziś zaczęłam swój sezon ogrodowy. Trochę bolą plecy i ręce, ale
to minie. Kwitną krokusy , a najpiękniej skrzydlinka. Przezimowała aukuba i
rozmaryn (kolejną zimę). Widziałam duży klucz dzikich gęsi :-).

>Ja już nigdy nie kupię żadnego
> "kolorowego" drzewa w stanie bezlistnym, po doświadczeniach z bukiem
> "Purpurea pendula"

Kupujesz u niewłaściwych ludzi :-), ale zawsze lepiej kupować z liściem,
czy kwiatem. Wtedy mamy pewność, że mamy to, co chcieliśmy. Ja ostatnio tak
sobie kupiłam storczyka w pąkach, a po rozkwitnięciu okazał się być kimś
innym niż się spodziewałam :-(.

Z pozdrowieniami, Maria

12. Data: 2005-03-29 20:58:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przezimowała aukuba i
> rozmaryn (kolejną zimę).

Bpjea, przeczytaj to zdanie kilka razy.
Mój rozmaryn także przetrwał zimę
i to bez okrycia, a Ty masz/chcesz mieć
problemy z azalią japońską.

Pozdrawia boletus

13. Data: 2005-03-29 21:08:59

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie :-). Ja dziś zaczęłam swój sezon ogrodowy. Trochę bolą plecy i ręce, ale
> to minie. Kwitną krokusy , a najpiękniej skrzydlinka. Przezimowała aukuba i
> rozmaryn (kolejną zimę). Widziałam duży klucz dzikich gęsi :-).

Ja też dzisiaj zaczęłam sezon :))) Kwitną krokusy, przebiśniegi, bulbokodium,
zaczynają miodunki. A do skrzydlinki zapomniałam zajrzeć.

Pozdrawiam, Krystyna

14. Data: 2005-03-29 21:18:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> Ja też dzisiaj zaczęłam sezon :))) Kwitną krokusy, przebiśniegi,
:))))
dzisiaj przygladajac sie krokusom zauwazylem w jednym z nich nieruchomego
baka
:)
myslac
ze on niezyje chwucilem go za odwlok z zamirem wyrzucenia
a wtedy sie okazalo
ze on chyba tylko spal bo zaczal sie ruszac i machac skrzydelkami
:)
zdeka przestraszony wypuscilem go z rak
a on na piechotke wdrapal sie do najblizszego krokusiego kielicha
i wrocil do drzemki
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

15. Data: 2005-03-30 05:13:16

Temat: Re: Jesion wyniosly - pendula -OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja też dzisiaj zaczęłam sezon :))) Kwitną krokusy, przebiśniegi,
bulbokodium,
> zaczynają miodunki. A do skrzydlinki zapomniałam zajrzeć.

Tobie to mogę jeszcze dopisać, że przysypane cienką warstwą kory
przezimowały delikatne trawy: Ophipogon 'Nigriscens' i Uncinia rubra :-)).
Skrzydlinki nie sposób nie zauważyć bo mam okazałą kępę i widać ją z daleka
na skalniaku. Aha, z tych niezimujących w dobrym stanie jest mikołajek
agawolistny :-).

Z pozdrowieniami, Maria

16. Data: 2005-03-30 07:23:39

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Bpjea, przeczytaj to zdanie kilka razy.
> Mój rozmaryn także przetrwał zimę
> i to bez okrycia, a Ty masz/chcesz mieć
> problemy z azalią japońską.

Dziwi cię to i zaskakuje?
Zobacz:
http://www.arboretum.pl/index.php?name=News&file=art
icle&sid=10
--
Pozdrawiam, Jerzy

17. Data: 2005-03-30 09:02:16

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na skalniaku. Aha, z tych niezimujących w dobrym stanie jest mikołajek

Nie wszędzie jeszcze zajrzałam. Byłam wczoraj pierwszy raz, chciałam wygrabić
jak najwięcej [15 arów], muszę posprzątać te reklamówki, butelki, pudełka po
papierosach itp bo mnie to przyprawia o chorobę. Zawsze tak mam po zimie :((
Mikołajka też mam, zimowałam go w garażu ale wygląda nie najlepiej. Wyniosę go
dzisiaj na taras.
Mam sporo ciekawych informacji o pennisetum, napiszę wieczorem na priv :))
Pozdrawiam, Krystyna

18. Data: 2005-03-30 10:56:05

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Mam sporo ciekawych informacji o pennisetum, napiszę wieczorem na priv :))

Zatem czekam z niecierpliwością :-)).
Teraz też biegnę do ogrodu.

Z pozdrowieniami, Maria

19. Data: 2005-03-30 12:13:06

Od: AgaWa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że warto się zastanowić nad bukami (różne kolory, rośnie wolniej),
> wiązem górskim "Camperdownii"

OK. Dzieki, poszukam jeszcze tyych drzew.

AgaWa

ciemierniki
Otoczaki rzeczne
a w lesie zima
Cegła w ogrodzie ... ?
chora dracaena sanderiana - lucky bamboo