Jesli K.Wojtylla zostanie swietym

1. Data: 2005-04-12 01:59:37

Temat: Jesli K.Wojtylla zostanie swietym
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jolopy beda sie do niego modlily. Koniec swiata chyba juz blisko. Bog was
jolopy za to rozliczy

1. Data: 2005-04-12 07:37:14

Temat: Re: Jesli K.Wojtylla zostanie swietym
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To jolopy beda sie do niego modlily.

W pierwszej kolejności o rozum dla ciebie, trollu.

V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-04-12 07:58:03

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość news:<05041209371479@polnews.pl> z dnia Tue, 12
Apr 2005 09:37:14 +0200, napisaną przez Veronika <v...@o...pl>:

> W pierwszej kolejności o rozum dla ciebie, trollu.

No co Ty to by było niehumanitarne! Wiesz co by się z nią stało gdyby
dostała rozumu i przeczytała swoje posty?! ;>
--
Paweł Zioło http://fotozielsko.w.szu.pl/
* * *

1. Data: 2005-04-12 08:31:24

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> W pierwszej kolejności o rozum dla ciebie, trollu.

Hmmm, ale dlaczego ? Dobrze gada. Pierwsze lepsze z brzegu wiadomości z
niedawna: "rośnie kolejka osób chcących oddać hołd ojcowi świętemu" -
czytaj: obejrzeć ubrane ładnie zwłoki ludzkie, pokłonić im się i wykonać
jakies dziwne ruchy imitujące kształt krzyża. Inna sprawa - modlitwa np. do
Jezusa czy innej najświętszej panienki - czyli do postaci które - nie
ukrywajmy, znane są jedynie z literatury. To tak jakbym gadał sobie w
myślach, czy nie w myślach do ... Macieja Boryny. Czy ilość ludzi, która
gadałaby do Macieja Boryny i klękała przed jego obrazem wyznaczałaby sens
tych czynności ? Jak będę gadał do Macieja Boryny to zostanę uznany za
wariata, ale jak do Jezusa i najświętszej panienki będę gadał - to będzie to
oznaką mojej głębokiej wiary ? :)) Masz V-V jakieś wątpliwości, że ludzie
kierują swoje modlitwy do konkretnych postaci istniejących w ich głowach ?
Bez względu na to czym/kim są/były te postacie, czy to Jezus, czy Boryna,
czy bóg, czy Karol Wojtyła ? Aha - to tylko symbole :)) Daria się trochę
myli, Karol Wojtyła nie musi zostać uznanym za świętego, żeby jołopy się
do"niego" modliły. Ale to już problem jołopów a nie mój. Jołop zawsze sobie
znajdzie jakiegoś "Borynę", a za tych którzy nie mają kszty szacumnku do
rytuału oddawania czci Maciejowi Borynie, będzie się modlił o rozum ... do
Macieja Boryny :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-04-12 09:16:59

Od: "seth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Daria"

> To jolopy beda sie do niego modlily. Koniec swiata chyba juz blisko. Bog
was
> jolopy za to rozliczy

Kto sie przezywa tak się nazywa :-)
Sztraszna z ciebie jełopka, ale Ci wybaczam...

1. Data: 2005-04-12 09:30:11

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisał(a):
> To jolopy beda sie do niego modlily. Koniec swiata chyba juz blisko. Bog was
> jolopy za to rozliczy

Masz dziwne poczucie humoru, ale ok... niech już ci tak będzie ;)

1. Data: 2005-04-12 09:34:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> . Jołop zawsze [...] będzie się modlił o rozum ... do Macieja Boryny :))

... a teraz pomodlę się do Janka Muzykanta i Latarnika, o to byś nie
odebrała powyższego posta za próbę "opieprzenia" :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-04-12 10:31:20

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD:

> [...]
>rytuału oddawania czci Maciejowi Borynie, będzie się modlił o rozum ... do

Daria Troll już się wypowiedział na ten temat.
Się powtarza.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

Zwróć uwagę zwłaszcza na słowa "kontrowersyjny" oraz "kłótnia".
drugiej kolejności się pomodlę w intencji "kszty" daru znajomości ortografii

dla Ciebie.
A na temat tego czy jestem "jołopem", czy nie jestem, dyskutować nie
zamierzam, ani z Tobą, ani z nikim innym. Zwłaszcza tutaj. Moja sprawa, a
trollom nic do tego.

1. Data: 2005-04-12 19:03:50

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...pl> napisał(a):

> To jolopy beda sie do niego modlily. Koniec swiata chyba juz blisko. Bog
was
> jolopy za to rozliczy

JOLOPY BUAHAHAH, dobre darka dobre

a tak nawiazujac do tego co napisalas to zeby zostac swietym trzeba jakis
cudow dokonywac. nie wiadomo mi o zadnych cudach jakich dokonal byly papiez.
moze sie myle.
wiec sie nie mart za wczasu bo mozg ci sie przegrzeje i nie bedziesz juz
pisywac na grupe a ja czekam na kazdy twoj post z wielkim podnieceniem.

1. Data: 2005-04-12 19:24:02

Od: BrokenglaSS <g...@m...zamien.miejscami> szukaj wiadomości tego autora

Kasia :

> a tak nawiazujac do tego co napisalas to zeby zostac swietym trzeba
> jakis cudow dokonywac. nie wiadomo mi o zadnych cudach jakich dokonal
> byly papiez. moze sie myle.

Zdaniem jednego księdza z mojej szkoły, papież (o, mogę napisać tutaj
"papież" z małej litery i mniej ludzi mnie zruga niż na innych grupach)
dokonał cudu po śmierci, bo niby ludzie zaczęli gromadzić się w
kościołach, nawet ateiści - potrafili sami dojść do katedry.

Jak dla mnie troche to tandetą pachnie i ślepą wiarą w to, co powiedział
"ktoś gdzieś" (tym "ktosiem" pewnie też był jakiś ksiądz).

--
"Wojna to pokój, wolność to niewola, ignorancja to siła"
George O. - 'Nineteen Eighty-Four'

JID: b...@c...pl * Tlen: b...@o...pl * GG: 2915315

wulgarnie będzie (też o Darii)
jak sobie z tym poradzic?