Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny

1. Data: 2005-03-05 02:09:25

Temat: Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny
Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wywoluje to niechec, wscieklosc i agresje. Ciekawe dlaczego.

1. Data: 2005-03-05 06:09:41

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <> napisał w wiadomości
> Wywoluje to niechec, wscieklosc i agresje. Ciekawe dlaczego.

aaaaaaaaaaaaaa>ziew<
Avf

1. Data: 2005-03-05 06:11:48

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:

> Wywoluje to niechec, wscieklosc i agresje. Ciekawe dlaczego.

a najwieksza u ciebie BTW dlaczego nie piszesz juz na
pl.soc.uzaleznienia?
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-03-05 06:22:16

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Daria" <m...@N...gazeta.pl>

> Wywoluje to niechec, wscieklosc i agresje. Ciekawe dlaczego.
> [ Daria]

To proste i z przyjemnością Ci wyjaśnię.
Czytaj ze skupieniem i powagą.
$$$
Jeśli będziesz chciała wywołać antagonizm pomiędzy Polonią
Amerykańską a tubylcami zamieszkującymi Stary Kraj i odwrotnie
to napisz publicznie
że wszyscy Polacy z terytorium RP nienawidzą całej Polonii USA.
$$$
Taki tekst będzie bardzo czytelną i praktyczną prowokacją mającą
na celu antagonizować, dzielić i podJUDZAĆ zgodnie ze sztuką
manipulacji opisaną przez Makiawellego a praktycznie stosowaną
perzez naszego idola i GURU Wielkiego Mistrza Josepha Goebbels'a
REdaktor Edward Robak
--
Lubię czytać artykuły ksRobaka zamieszczane
w polskiej gazecie elektronicznej "pl.sci.filozofia"

1. Data: 2005-03-05 09:14:48

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisała
> Wywoluje to niechec, wscieklosc i agresje. Ciekawe dlaczego.

No tak.. oczywiscie nie wiesz dlaczego... Skoro po chamsku traktujesz
ludzi, ktorzy chca Ci pomoc (vide pl.soc.prawo) to sie nie dziw, ze
Twoje zachowanie wywoluje co najmnej niechec.
BTW na kazda grupe bedziesz pisac ten bzdurny post?

Gosia

1. Data: 2005-03-05 09:18:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

Ooo. Cześć :)
Już jesteś po czy jeszcze przed ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-05 09:33:35

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał
> Ooo. Cześć :)
> Już jesteś po czy jeszcze przed ?

:)
Przed i sie nie zanosi, zeby to sie dzis stalo, czy chocby jutro.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2005-03-05 16:29:09

Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie prawda! Nie umiesz czytać. To "pozwe was" wzbudza niecheć.

1. Data: 2005-03-05 19:15:07

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wywoluje to niechec, wscieklosc i agresje. Ciekawe dlaczego.
>
> --
dlatego, że USA to obecnie siedlisko psychologii. jest to najlepiej
psychologicznie przebadany kraj, gdzie publikuje się i rozmawia na ten temat
najwięcej. prawdopodobnie użytkownikami zawładnęła zazdrość.

nie rozumiem tylko dlaczego będąc tam piszesz na polskie grupy? to tak jakby
mieszkać w afryce i jeździć do rosji po banany.

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-03-05 19:49:03

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti <k...@o...pl> napisał(a):

> nie rozumiem tylko dlaczego będąc tam piszesz na polskie grupy? to tak
jakby
> mieszkać w afryce i jeździć do rosji po banany.

nie wiem dlaczego daria pisze, ale ja pisze bo was lubie

pozdr mieszkanka hameryki od 4.5 lat :D

www.nlpzafree.republika. pl (cos mało tam jest na tej stronie)
sztuka przekleństw
Miejsce dobre do medytacji
możliwośći intelektualne ludzi z borderline ?.
Czy wy tu macie moderatora?