Jeśli nie aborcja, to...

1. Data: 2008-06-08 23:02:48

Temat: Jeśli nie aborcja, to...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

może kastracja...?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,,wid,10028234,wiadomosc.
html
Matki niechętnie przyznają się, że piły w okresie ciąży i że to z ich
winy dziecko ma niską wagę, zespół ADHD, opóźnienie wzrostu, wady
serca, wady nerek, problemy z widzeniem i słyszeniem.

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
10031966
Matka Elżbieta S. miała prawie 3 promile alkoholu w wydychanym
powietrzu, w mieszkaniu był także jej pijany konkubent Dariusz M. Para
została zatrzymana

Tylko jak pół "zdrowego" polskiego narodu wykastrować? Nie uchodzi!

--
Pozdrawiam - Aicha (i trollitis nocturna)

2. Data: 2008-06-08 23:21:13

Temat: Re: Jeśli nie aborcja, to...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Becikowe i zwrot z podatku na dziecko to ponad 2 tys. pln.

To daje ok. 100 półlitrówek wódki, albo ok. 500 butelek
szlachetnego "jabcoka".

Dziecko można później oddać do domu dziecka, a wódka
spada prosto z nieba jak deszcz.

Jak się urodzi pod koniec roku, to dostanie się także ulgę
podatkową na dziecko następnym roku, nawet jeśli odda się
je w 1-szych miesiącach nowego roku.
To następne ok. 40 flaszek x 40% x 0,5 litra, albo ok. 200
"jabcoków".

I jak tu nie rodzić dzieci w tym kraju jeśli ma się duże
zapotrzebowanie na alkohol?

Że co? Że dziecko chore?
A co? Chcą jak najwięcej dzieci i jeszcze wybrzydzają?
No patrzcie jak trudno takim "jaśnie państwu" dogodzić.
No naprawdę, normalnie szczyt niewdzięczności.

--
CB

3. Data: 2008-06-09 04:05:56

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Tylko jak pół "zdrowego" polskiego narodu wykastrować? Nie uchodzi!

I jaka strata dla chętnych pań!
Musiałyby zacząć hodować owczarki alzackie i dogi niemieckie...

4. Data: 2008-06-09 04:46:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 06:05, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:
> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> I jaka strata dla chętnych pań!
> Musiałyby zacząć hodować owczarki alzackie i dogi niemieckie...

Po co? Sodomia z psami???

J-23 Flegiel von Trop

5. Data: 2008-06-09 08:20:05

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Tylko jak pół "zdrowego" polskiego narodu wykastrować? Nie uchodzi!

Dlaczego ten alkoholizm akurat skojarzylas z polskim narodem?
Takie problemy wystepuja wszedzie w Europie.
np. Francji, Niemczech, Czechach, Irlandii, Wegrzech pije
sie _wiecej_ alkoholu.
Nigdzie tam sie nie kastruje.
W Europie zajmujemy 10 miejsce.

Wiecej faktow, myslenia a mniej legend! :)
Pozdrawiam,
Duch

6. Data: 2008-06-09 08:28:41

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> I jaka strata dla chętnych pań!
> Musiałyby zacząć hodować owczarki alzackie i dogi niemieckie...

To już wiesz czym się Semici w Sodomie i Gomorze zabawiali?
Pies w fujarze ma kość, nie to co ludzie...

7. Data: 2008-06-09 10:57:39

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Nigdzie tam sie nie kastruje.
> W Europie zajmujemy 10 miejsce.
>
> Wiecej faktow, myslenia a mniej legend! :)

Istotne jest też _jak_ się pije.
Podpowiem: 2 kieliszki wina dziennie przez tydzień to nie to samo, co
butelka wódki raz - 2 razy w tygodniu.
Więcej myślenia, mniej pieprzenia!

8. Data: 2008-06-09 11:32:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"JanB" <j...@g...pl> wrote in message

> Istotne jest też _jak_ się pije.
> Podpowiem: 2 kieliszki wina dziennie przez tydzień to nie to samo, co
> butelka wódki raz - 2 razy w tygodniu.
> Więcej myślenia, mniej pieprzenia!

Hehe, no tak,
poniewaz nie pasowal obrazek zapitego Polaka do
_jeszcze_bardziej_ zapitego Francuza czy Niemca,
trzeba bylo stworzyc bajeczke o niekulturalnie pijacym
wodke Polaku
i kulturalnie pijacego _wiecej_ Francuza czy Niemca :)) :))
Mowisz jak zakompleksiony Polak.
Rozejrzyj sie troche po swiecie, otworz oczy.

Mylisz sie. Alkoholizm przecietnego Francuza jest wiekszy niz
przecietnego Polaka. Francuzi masowo choruja na
choroby od-alkoholowe, czesto chorują ba watrobę.
Niemcy i Czesi rowniez, do tego stopnia ze Czesi
zaczynaja wprowadzac jakies zakazy spozycia alkoholu.
Pozdr,
Duch

9. Data: 2008-06-09 16:11:32

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niemcy i Czesi rowniez, do tego stopnia ze Czesi
> zaczynaja wprowadzac jakies zakazy spozycia alkoholu.

Bo tak powiedziałem ja, Duch, piewca mądrości objawionej, Alfa i Omega i
Dzeta Riemanna.
A statystyką władają masoni i komuniści.
Howgh.

(Teraz Twoja wypowiedź jest kompletniejsza)

10. Data: 2008-06-10 07:51:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"JanB" <j...@g...pl> wrote in message

Sam robisz za alfe i omege.
Niemcy, Czesi, Francuzi, wedlug statystyk spozywaja WIECEJ
alkoholu. W 2004 roku bylismy w Europie na 16 miejscu jesli chodzi o
spozycie alkoholu.
Czyli dosc daleko.
Teraz spozycie rosnie - mamy 10 miejsce.
Chcesz zaprzeczyc statystykom?
Duch

Być, albo...
Herberta zgodność z samym sobą
agata
poszukiwane dwie osoby z Wielkiej Brytanii
MATEMATYCZCE !!!