Jest jeszcze 3 opcja

1. Data: 2015-12-18 12:52:12

Temat: Jest jeszcze 3 opcja
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Włam Macierewicza do pomieszczeń NATO. Podobno nie mieli na sobie kaftanów

A o co chodzi pacjentom Tworek?

Po raz pierwszy w historii zdarzyło się, aby sojusznik napadł na placówkę NATO. Nie
docenialiśmy Macierewicza

http://www.tokfm.pl/blogi/pistolero/2015/12/wlam_mac
ierewicza_do_pomieszczen_nato_podobno_nie_mieli_na_s
obie_kaftanow/1

2. Data: 2015-12-18 13:13:59

Temat: Re: Jest jeszcze 3 opcja
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
docenialiśmy Macierewicza
http://www.tokfm.pl/blogi/pistolero/2015/12/wlam_mac
ierewicza_do_pomieszczen_nato_podobno_nie_mieli_na_s

Ano, i "wlamali" sie kluczem! :)

Cezary "Trotyl" Gmyz @cezarygmyz:
"W ataku na placówkę NATO użyto tajnej wunderwaffe
- kluczyka. Jej siłę rażenia zwiększał breloczek"

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2015-12-18 16:15:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]

Cezary "Trotyl" Gmyz @cezarygmyz:
"W ataku na placówkę NATO użyto tajnej wunderwaffe
- kluczyka. Jej siłę rażenia zwiększał breloczek"

W nocy wchodzili za pomocą podrobionego klucza, wiesz że jest afera w całej europie?

4. Data: 2015-12-18 18:00:53

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> - kluczyka. Jej siłę rażenia zwiększał breloczek"
>
> W nocy wchodzili za pomocą podrobionego klucza, wiesz że jest afera w

Nie przesadzajmy.
Po pierwsze to nie jest placówka NATO, tylko nasza placówka wspolpracująca
z NATO (no moze nie tylko nasza, bo ówniez Słowacka ale kto by sie
przejmował)
Po drugie - nie stało się nic poza kolejnym stopniem psucia opinii i
wyrabiania sobie kontaktów na przysżłosc.
Po trzecie skoro AM mówi, ze to było rutynowe dzialanie i standardowa
zmiana na stanowisku, to znaczy ze było zupełnie inaczej :)

5. Data: 2015-12-18 19:15:48

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> wiesz że jest afera w całej europie?

W całej galaktyce!!!

6. Data: 2015-12-18 19:28:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

To jest placówka 10 państw, gościnie pod zarządem polsko- czeskim. Ty też wchodzisz w
nocy do Tesco z wytrychem i uważasz że wszystko jest wporządku.? O tym już walą
zachodnie gazety.

7. Data: 2015-12-18 19:36:43

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Ty też wchodzisz w nocy do Tesco z wytrychem

No i co? NATO odpowiedziało ogniem? Czy jak tam było?

8. Data: 2015-12-18 19:43:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Ty też wchodzisz w nocy do Tesco z wytrychem

No i co? NATO odpowiedziało ogniem? Czy jak tam było?

Pojawią się konsekwencje napewno.

9. Data: 2015-12-18 20:26:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Ty też wchodzisz w nocy do Tesco z wytrychem

No i co? NATO odpowiedziało ogniem? Czy jak tam było?

Pojawią się konsekwencje napewno.

Ale proponowałbym Macierewiczowi tak wtargnąć do ambasady USA w nocy z
wytrychem........byśmy śmiecia się pozbyli, bo ci by go odrazu rozwalili za
terroryzm.

10. Data: 2015-12-18 21:00:42

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> To jest placówka 10 państw, gościnie pod zarządem polsko- czeskim. Ty
> też wchodzisz w nocy do Tesco z wytrychem i uważasz że wszystko jest
> wporządku.? O tym już walą zachodnie gazety.

Pierwsze słyszę aby była placówką 10 panstw.
Słyszałem, ze takich placówek NATO ma 14...
Zresztą, ta chyba dopiero jest uruxchamiana...?
No i nie PL-CZe tylko PL-SLO...

Ja nie twierdzę ze jest w porządku - twierdzę, ze niczego lepszego po AM
nie mozna się spodziewać.
No i co zawsze podkreslam - krytykować trzeba celnie, a nie mylic fakty!

Pełzający bolszewizm
Proletariusze wszystkich krajów łączcie się
Imperium kontr atakuje
Tysiące ludzi dołączają do Kościoła Jedi
oko jako rezultat slepego procesu ewolucji?